Na ooit wat gedaan te hebben met elektronica solderen nu met 2 pakketjes begonnen van thonk. De mult sloeg nergens op qua uitdaging was natuurlijk zo klaar. De simple eq was de eerste keer smd solderen en so far so good. Maar bij de ic's bleek ik na 10x checken voor het solderen toch een ic verkeerd om gedaan te hebben.. bij de poging hem te verwijderen sloopte ik 1 vd pootjes.
Kan zowieso vragen hier, goh heeft iemand zon ding van 5 cent liggen? Heb thonk al gevraagd om er eentje mee te sturen bij een volgende bestellling.
Maar waar koop je dit normaal? Ik kwam bij alibaba express uit, maar dat moet toch dichter bij huis kunnen?
Miss conrad maar eens checken.
Kan zowieso vragen hier, goh heeft iemand zon ding van 5 cent liggen? Heb thonk al gevraagd om er eentje mee te sturen bij een volgende bestellling.
Maar waar koop je dit normaal? Ik kwam bij alibaba express uit, maar dat moet toch dichter bij huis kunnen?
Miss conrad maar eens checken.

(die eerste multiple mocht je geen diy noemen..) en voor het eerst in m'n leven smd gesoldeerd. Op nu naar de nieuw bestelde befaco kitjes