• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KORG MICROKORG S en MONOLOGUE nieuwstaat incl garantie en adapter

Guido Heeren

Nieuwkomer
Beste Muziekmakers,

Hierbij 2 synthesizers te koop.

KORG Monologue) nieuw in doos met een niewe adapter; 330,-
En een KORG microkorg S vocoder, ook nieuw. €400,-
$_84.JPG

$_84.JPG

8)

Aanwezig bij aankoop van synths zijn aankoopbewijzen en tevens een nog bijna 3 jaar lopende winkelgarantie op beide producten.

Door omstandigheden denk ik hier weinig gebruik van te gaan maken en doe ik van deze instrumenten afstand.

Tevens in bezit van (niet de hele) ROLAND Aira serie die ik wil completeren en heb ik andere producten als aanvulling op het oog voor de toekomst:)

de collectie zal zich met de tijd vormen, maar deze deze instrumenten zullen altijd interessant blijven.

Het zijn geheel ongebruikte synths en ik hoor graag als er interesse voor is! Mocht je een mooi product willen ruilen is dit altijd te overwegen!

Mvg Guido

Guidoheeren@hotmail.com

Back