Vacuum Drops- beetje dubby

mcdjan007

lid zonder grenzen
Laatste maanden beetje dubtechno/minimal (geen idee meer met al die genres) geinspireerd. Komt ook mede door MI Clouds, monotron Delay (wat moet ik met de ruis) en een oude taoe recorder die ik van zolder getrokkken heb.

Beetje feedback is welkom.

https://soundcloud.com/fouro3/vacuum-drops

coole schijf man, lekkere lead.. maar helaas wordt ie na een tijdje wel een beetje repetitief.. Percussie is meer dan oké.. Ik vond hem goed, maar een tikkeltje te minimaal.. Ik hou, zoals je weet, van chaos in de muziek. Veel succes !! :)

Thx man. Grappig hoe smaken verschillen. Klinkt misschien raar maar voor mij was het best een proces om dingen niet toe te voegen (en nog de neiging te veel toe te willen voegen, voor ik het weet knal ik er weer een paar lagen overheen en eindig ik in een compleet ander genre) Vroeger kwam ik veel ik clubs, nu weinig maar als ik ergens heen ga merk ik dat ik juist de tracks die ruimte over laten, zodat ik er zelf dingen bij ga horen die er niet zijn, het beste vindt. Dit was een eye opener en wellicht de reden dat ik nu een beetje in de minimal/dub fase zit. Ben er nog niet want die balans is moeilijker dan ik dacht. Hierdoor reageer ik bij jou meestal of het iets minder kan en jij omgedraaid bij mij of het iets meer mag. Leuk! Zal binnenkort wel eens een track Gloomerstyle proberen te maken (;

haha een track gloomerstyle gaan maken, ik ben erg benieuwd!

ik heb een zwak voor het repetiteve en het minimalistische, vind het erg mooi gedaan, zit goed in elkaar. heerlik nummer.

verder geen opbouwende of kritische feedback, lekker gruizig door de tape. ik luister t nu wel via een niet al te goede koptelefoon af. zal m eens luisteren op mijn audiofiele (..........) systeem.

i like it!

Thx man. Grappig hoe smaken verschillen. Klinkt misschien raar maar voor mij was het best een proces om dingen niet toe te voegen (en nog de neiging te veel toe te willen voegen, voor ik het weet knal ik er weer een paar lagen overheen en eindig ik in een compleet ander genre) ....

Volledig herkenbaar 8)

Erg lekkere track overigens, heb er van genoten. Lekker minimalistisch en geluiden krijgen zo goed de ruimte, dus je opzet is geslaagd. Moet wel zeggen dat ik het laag wat ondefinieerbaar vind. Die kick is misschien ook niet helemaal mijn ding, iets te zompig en te weinig body.

Gaat zo door, ik wil hier wel meer van horen!

Ik vind hem wel lekker. Zompige kicks houd ik wel van. Verdwijnt dan een beetje in de sfeer van de track. Ik ben wel eens over dat repetative. Er gebeurd iets te weinig naar mijn smaak. Niet dat er iets bij moet, absoluut niet, maar gewoon net even een twist ofzo in de kick of in de percussie, maar das misschien ook wel een smaakdingetje. Ik heb er al met al wel van genoten. Oh en die ruis. Lekker erin laten zitten, past prima!

Back