JD-800 met floppydrive!

DigiLoog

Ouwe rot
Bijzondere en unieke JD-800 op MP, zie tekst :

Aangeboden zeldzame roland jd 800.

De roland werkend!
Erg leuke syntesizer waarmee je veel geluiden kan produceren door middel van de schuif knoppen, geen basic presets zoals de meeste hebben.
Tevens kan geluiden inladen door middel van floppys en deze indien gewenst verder mee gaan freaken.
Opslaan op floppy ook mogelijk.

Een zeer leuke en zeldzame eerste digitale maar toch bewerkbare sound effects door middel van schuifknoppen symthesizer

Bieden naar waarden!!!

SCAM of iemand die geen benul heeft waarover hij praat.

In de arcadebusiness noemen we dat een Frankenpanel....

Maar dit is de synthbusiness en daarin noemen we dat "Roland's answer to half a decade of hard-to-program synthesizers." :) Werkt goed hoor!

Ik heb 'm even een bericht gestuurd en gevraagd WAAR die floppy drive dan zit en een bod gedaan.

Ik ben benieuwd.

Robin.

Hij zal ongetwijfeld de cardslots bedoelen en zo te zien handelt hij in het een en ander. Best even langsrijden, afgezien van de 2 maanden actief op marktplaats lijkt het mij niet dat er zoveel aan de hand is.

"Het zit aan de achterkant" vertelde hij me. Ik denk ook dat de cardslots bedoeld worden.

Ding gaat toch niet in de verkoop. Er mankeert het een en ander aan en staat in opslag. Wil kijken wat ie waard is en dan zelf repareren en dan verkopen.

Ja, dat is wat hij bedoeld: De Card Slots :D

Verder prima persoon trouwens.

Robin.

Back