• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nieuwste model Modal M001

Freelander

Ouwe rot
Ze gaat er toch uit: maagdelijk wit, met zwarte (pianolak) zijpanelen, duophonic met zeer uitgebreide sequencer, arpeggiator, CV/Gate I/O, wavetables en deze Modal besturen via je Tablet of PC ? Geen enkel probleem :) Gaaf hoor !

Zoals gebruikelijk bij mij in onberispelijke staat, gekocht in april 2017 bij Nederlandse dealer.

Levering met de originele factuur (tbv restgarantie) en in de doos met alle toebehoren. (Alsof je de doos voor het eerst open maakt dus...) Totdat je m aanzet ;) Ik heb 100 extra presets van Luca Mucci (van Modal Electronics) en daar zelf nog wat hele bijzondere sequences mee gemaakt (al zeg ik het zelf)

Nieuwprijs is 2238 (incl VAT) mag weg bij mij voor 1599,- (bodemprijs)

Liefst ophalen, versturen kan maar de koper betaald de inpakkosten + verzekerde verzending.

Ik zit niet te wachten op inruil en onderbieders, en ook geen BTW verzoeken geneuzel, koop 'm dan in de winkel.

Back