• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mijn Korg Electribe ES-1 ruilen tegen jouw Korg MS-1

natanvance

Ouwe rot
Ik heb hier een in zeer goeie staat verkerende Korg electribe ES-1 met adapter en 32MB smart media kaart die ik graag zou willen ruilen voor een Korg Microsampler MS-1.

Dus als je jouw Microsampler wil ruilen tegen een Electribe ES1, stuur me dan een pm. :okdan:

Aangezien de richtprijs verplicht is vraag ik 180 euroos, maar ruilen is natuurlijk wel de bedoeling.

Ik heb anders ook interesse in een Korg electribe EM-1

Als de mods misschien de titel kunnen aanpassen naar: Mijn Korg Electribe ES-1 ruilen tegen jouw Korg MS-1 of Korg EM-1 Dank bij voorbaat! :okdan:

Back