de meest debiele en stomste remix dat je ooit zal horen!

Haha, geweldig. Ik mag dat wel, iets "burgerlijks" verander in iets extreems.
Ga zo door :D

Niet mijn genre, maar klinkt zo slecht niet :P Alleen hoor je af en toe 'korte vocals' die niet helemaal passen, maar het was vast laat haha.

Laatst was er een topic waar gevraagd werd wat men op zijn sterfbed wil.
Ik had toen een remix geplaatst (niet de mijne overigens) van Mieke Telkamp.
Ik vermoed zomaar dat er vele bij het zien van het voorbeeld er niet op geklikt hebben (en dat begrijp ik ook wel). Misschien is dat tóch een meer debiele en stomme remix dan die van jou, ZwamTek.

Ik vind dat prachtig zulke dingen, net als de blokfluit uitvoering van My Heart will go on"...
Geen remix te noemen maar wel tranen met tuiten toen ik dat voor de eerste keer hoorde.

@Zwamtek: Ik ken een bepaald topic wat deze track goed kan gebruiken... ;)

@CreOn: Ik ken een bepaald topic wat deze track goed kan gebruiken... (Hoewel je niet de maker bent begrijp ik) ;)

Haha, erg grappig, die ZandkasTerror. Zal het ook mijn dochter laten goedkeuren.

Ik kende dat Gristelijke nummer niet eens, maar met die glitched beats is t best te pruimen.

@CreOn: Ik ken een bepaald topic wat deze track goed kan gebruiken... (Hoewel je niet de maker bent begrijp ik) ;)

Vertell, vertelll...

Ik vind de ducking compressie op de vocals echt helemaal niks ;)

[HC 200 bpm] Deze vuist op deze vuist

Dat moet jij doen topper op een boxzak
En dan deze nummer luisteren dan heeft mijn poesje of pruim ... (je weet wel )muziek in jou ogen misschien een nuttige doel met 200 slagen per minuut :okdan::D
Als jou dat lukt gaan we naar speedcore oke?
Harrewarre therapie

excuses dat ik offtopic ben
Dus CME ook? sorry ........:luv::luv:

Back