Yusynth Minimoog pcb cloon

funzel

Gebruiker'
Hallo allemaal,

Een paar maanden geleden heb ik van iemand op het forum deze yusynth minimoog pcb gekocht. Na het solderen van enkele weerstandjes kwam ik erachter dat de designators van deze pcb en de traces niet overeenkomen met de originele pcb's van yusynth. De persoon in kwestie is helaas niet bereikbaar via dit forum. Herkend iemand deze pcb? Let op de trimmers, T7 en weerstand designator nummers.

Gr Funs

Klik => link werkt
open

Plaatje niet beschikbaar

Ik heb er zelf nog een onder de hoogtezon gemaakt.. Maar tegenwoordig is het makkelijker om een schema in Eagle te teken en dan een printje te routen en dat in China te laten maken. je krijgt er dan wel 10 Als je het schema maakt zijn de waarde belangrijk, de component nummers niet, die deelt de computer uit De gene die de printjes heeft gemaakt had er alleen het schema en het board bij moeten doen. zitten ze niet in je mail (evt op dit forum) Hij zal het vast nog wel voor je hebben.

Als het goed is heeft Funzel ondertussen een stuklijst en designator layout ontvangen.

Ik denk dat ik destijds wat enthousiast de printen besteld heb zonder op de designators te letten ;)

Mochten er meer zijn die behoefte hebben aan de data, meld je even in PB.

KarnEvil9

Heb de designators in het schema aangepast op dit PCB, toch handig voor het bouwen/trouble shooten Gebouwd en getest, mocht er nog een foutje gevonden worden hoor ik dit graag.

MiniMoog VCF (kernevil9 PCB).jpg

[EDIT] Zie nu dat de resolutie een beetje laag is. Als er iemand behoefte heeft aan een scherpere afbeelding stuur me een PM met je mail.
[EDIT 2] De silkscreen afbeelding van de BC557 (T7) staat verkeerd om voor een BC557. Goed om voor een 2N3906.

Back