• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Polymoog synthesizer en Minimoog Model D te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
omdat ik het steeds lastiger vond een TOM of een Drumtraks met originele sounds te vinden, heb ik een tijdje terug een complete set originele chips voor de Drumtraks gekocht. just in case.
en nu ben ik tegen een TOM aangelopen.

voor wie zijn drumtraks origineel wil maken, of hem wil uitrusten met de laatste software versie (beste midi implementatie)......

kick
snare/rim
tom (lo en hi)
hat (open en closed)
perc 1 (claps tambourine)
perc 2 (cowbell cabasa)
crash (4 chips)
ride (4 chips)

software 5.0

hele set voor 100 euro inclusief verzenden

of 15 per chip + verzendkosten (crash en ride reken ik als anderhalve chip - 25 inclusief verzenden voor 4 chips dus)

Worden AS-IS verkocht, zonder enige garantie, tenzij je ze komt ophalen met je drumtraks en we de chips er hier in zetten.

Attachments

• SAM_4111.jpg
    SAM_4111.jpg
    95,5 KB · Bekeken: 146
  • SAM_4112.jpg
    SAM_4112.jpg
    84,6 KB · Bekeken: 105
Last edited by a moderator:
Minimoog Model D (vintage origineel) Moog

Minimoog Model D (vintage origineel) Moog

laag serienummer, onder 3300.

erg mooi exemplaar van de Model D met 'oud' oscillator bord - mooie donkere hardhouten kast, geen vergeelde toetsen, aluminium kast nog erg mooi, front panel ook. originele bakelieten knoppen.

2 opmerkingen:

op de foto's ontbreekt de headphones volumeknop, maar die zit er al weer op.
(was gebroken en is onzichtbaar gelijmd)

de cinch-jones plug is vervangen door een jack/trs aansluiting (wel s-trig) en omgebouwd van 110V naar 220V, verder alles origineel.

Minimoogs klinken niet allemaal hetzelfde, deze Model D klinkt geweldig en is sowieso niet te vergelijken met een re-issue !

inruil: mooie Moog Source, EML101 of EML 200 - verder geen ruil, sorry.

prijs is €3300

Attachments

• SAM_3830.jpg
    SAM_3830.jpg
    79,9 KB · Bekeken: 122
  • SAM_3831.jpg
    SAM_3831.jpg
    75,5 KB · Bekeken: 123
  • SAM_3832.jpg
    SAM_3832.jpg
    79,8 KB · Bekeken: 115
  • SAM_3838.jpg
    SAM_3838.jpg
    47,6 KB · Bekeken: 121
  • SAM_3834.jpg
    SAM_3834.jpg
    71,2 KB · Bekeken: 113
bedankt en sorry.

en tijd voor een schop.

setje drumtraks chips compleet voor €80

Model D is er ook nog. had ik niet gedacht - veel animo, maar geen knopen doorgehakt.
volgens mij echt een zeer scherpe prijs voor een bijzonder mooie Minimoog met een aantrekkelijk serienummer.

dat ga ik ook echt niet mooier maken: 3300 of evt ruil/inruil moog source, eml101, eml200

laat die chips maar zitten, die liggen minder in de weg dan de synths...
het wordt echt te krap.

moderator, zou je svp de titel willen aanpassen naar

Moog Polymoog synthesizer en Minimoog Model D te koop ?

Polymoog synth is volledig werkend, hoewel ik niet kan instaan voor de juistheid van de parameters van de presets, na zoveel jaar.

alle toetsen werken zonder probleem - beide oscillators ook. resonator, filter, envelope, keyboard dynamics, allemaal ok.
ziet er voor zijn leeftijd keurig uit.
geen poly pedal erbij.
€1750

Attachments

• pm schuur.jpg
    pm schuur.jpg
    53,3 KB · Bekeken: 115
  • pm kamer.jpg
    pm kamer.jpg
    70,8 KB · Bekeken: 122
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.