• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Beatstep Pro, Arturia Drumbrute, Eurorack cases (3u en 9u)

Timmio

Beats & Buttons
Ik heb diverse spullen te koop, omdat ik helaas niet met alles tegelijk kan spelen :P. Zie voor alles de foto's onderaan. Alles is in prima staat, ik ga netjes met m'n spullen om. Niks is het huis uit geweest.

Voorkeur is verkoop, maar ruilen voor Eurorack modules is eventueel een optie. Ik ben zeker geinteresseerd in Eurorack sequencers (Stilson Hammer, Metropolis, Eloquencer, Circadian Rhythm, andere?), een originele MN Elements of een 4MS Spectral Multiband Resonator. Uiteraard betaal het ik verschil bij indien van toepassing (nieuwprijs v,s. nieuwprijs in dat geval).

Beatstep Pro - €180,=
Goede staat (half jaar oud, dus nog met garantie. Ik moet de bon wel even zoeken nog:). Compleet met alle accesoires, in originele verpakking -

Arturia Drumbrute - €350,=
Ook in zeer goede staat. Jaartje oud (lijkt me 2 jaar garantie op te zitten?). Compleet en in originele doos.

Doepfer low cost cabinet LC3 / 3u / 84 HP/TE - €140,=
Complete case met rails, voeding en busboards. Iets meer dan een half jaar oud.

Doepfer Low Cost Case LC9 / 9U / 84 HP/TE - €150,=
Nagenoeg complete case, met rails en busboards, maar zonder voeding. (de psu3 kost 133 euro nieuw overigens). Zelfs nog de originele verpakking :P. Nog geen half jaar oud.

Back