Ensoniq EPS (16+) rack

Status
Please reply by conversation.
de song is ook gemaakt in de EPS16+
weet niet meer hoe ik het heb opgenomen, maar ik geloof dat deze gewoon mix out is, en daarna van pompenstein door de masteraar. Alden Tyrell

scci is een uitbreiding, zit er niet standaard op

Ja goed meestal zit deze er al in bij de rack versie al is het een uitbreiding,
Ik heb er 4 gehad een telkens zat er scsi in :)
keyboard versie heb ik 2 x zonder Scsi gehad .

wow.. geluk vandaag.. zag een rack te koop staan in de sampler afdeling op MP.. zaterdag op reis.. :)

Als er een schijf inzit, zit er dan wel scsi in?
Mijn EPS+ die ik nu heb bevalt prima trouwens.. maar een rack is net iets beter te plaatsen.. en een extra EPS nooit weg :)

Rack is binnen. Geen SCSI in deze, en dus niet standaard inderdaad zoals JayOD al aangaf.

Verkoper had de schijf verward met het flash geheugen. Ik vond em ook al verdacht stil voor zo een 10.000 toeren scsi ding ingebouwd hebbend :D

Ja die scsi erop zou em nog completer gemaakt hebben.. maar hij is verder in heel mooie staat en heb er nog 100 flops bijgekregen.. niet dat ik die allemaal vol ga krijgen bij de lagere samplerates waar ik em nu vooral voor gebruik. :D

De extra outs vind ik sowieso al heel erg fijn.. en hij staat natuurlijk heel gezellig tussen al het andere 19 inch sampler spul :)
Misschien ooit nog eens een gotek oid erin?? maar voorlopig ben ik een tevreden mens.. :)

mag wel een slotje op :slotje: Thanx allemaal!! Voor het aanbod en de input :okdan:

Gotek erin kan ja.
Tenminste...ik denk dat dat kan.
Ik heb zelf een gotek met HXC in mijn EPS classic en ASR10 dus het zal in een EPS16+ ook wel lukken.

Ok.. cool.. :)
Ik ga voorlopig nog ff oldskool op floppen werken en als ik er aan toe ben.. en vooral wat meer vrije tijd heb, denk ik dat ik wel bij jou terugkom voor advies :) las net ook al even in dit draadje van jou :okdan:

Status
Please reply by conversation.
Back