Slipperman
Rooibosje iemand?
Tja ben nu druk bezig met mellorack te reprogrammen. Heb vandaag de boel weer eens gecompiled tot een .dll en het ding is nu 25 MB groot. Heb wat geluiden toegevoegd net als midi implementatie etc. Echter de kwaliteit van het geluid is opzich nu wat minder doordat ik 5 samples voor de hele key range heb gebruikt per geluidstape... dit om de file size te beperken. Echter tis toch groter als verwacht en kan deze beta niet eens online zetten aangezien ik geen gratis webhost kan vinden met grote bandwith en unlimited file size en dan nog 50 MB...
(wie intresse heeft kan me op msn toevoegen: supernatural_aneasthetist@hotmail.com dan stuur ik het bestand over msn...)
maar goed. hoe nu verder te gaan hiermee. De positieve reacties van zowel binnen als buitenland stimuleren mij om hier zeker mee verder te gaan... Echter ik heb voor mijzelf mijn doel bereikt maar nu is de vraag wat willen jullie?
Heb dus even poll opgezet...
de volgende opties kan men uit kiezen globaal:
grote file size (= geweldige kwaliteit)
kleine file size (= mindere kwaliteit)
Kies van de volgende opties telkens 1 van de 2 mogelijkheden:
Aantal samples voor een keyrange:
a)Veel meer als de 5 voor 61 toetsen. Liefst zo veel mogelijk voor optimale kwaliteit
b)Gewoon zoals het nu is. niet zo veel lullen het werkt...
Aantal toetsen die men dus kan aanslaan:
a)Zoals op een originele M400 35 stuks
b)gewoon 61 toetsen
Aantal kanalen:
a)mono
b)stereo
misschien dat ik een manier vind om zelf je sounds te laden in mellorack zodat je dus zelf de tapes stuk voor stuk kan downloaden en dus alleen gebruikt wat je wilt gebruiken/nodig hebt wat dan ook...
mocht ik dat kunnen vinden dan is mellorack nog maar 2mb en dan losse tapes om te laden...
tq
(wie intresse heeft kan me op msn toevoegen: supernatural_aneasthetist@hotmail.com dan stuur ik het bestand over msn...)
maar goed. hoe nu verder te gaan hiermee. De positieve reacties van zowel binnen als buitenland stimuleren mij om hier zeker mee verder te gaan... Echter ik heb voor mijzelf mijn doel bereikt maar nu is de vraag wat willen jullie?
Heb dus even poll opgezet...
de volgende opties kan men uit kiezen globaal:
grote file size (= geweldige kwaliteit)
kleine file size (= mindere kwaliteit)
Kies van de volgende opties telkens 1 van de 2 mogelijkheden:
Aantal samples voor een keyrange:
a)Veel meer als de 5 voor 61 toetsen. Liefst zo veel mogelijk voor optimale kwaliteit
b)Gewoon zoals het nu is. niet zo veel lullen het werkt...
Aantal toetsen die men dus kan aanslaan:
a)Zoals op een originele M400 35 stuks
b)gewoon 61 toetsen
Aantal kanalen:
a)mono
b)stereo
misschien dat ik een manier vind om zelf je sounds te laden in mellorack zodat je dus zelf de tapes stuk voor stuk kan downloaden en dus alleen gebruikt wat je wilt gebruiken/nodig hebt wat dan ook...
mocht ik dat kunnen vinden dan is mellorack nog maar 2mb en dan losse tapes om te laden...
tq