• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha TG500 + sample memory + voice card

Michaels Keys

Ouwe rot
Te koop wegens overcompleet: Yamaha TG500, in nette staat, compleet met (non volatile) 1 MB sample geheugenuitbreiding. Ik heb de card set Jazz & Funk erbij, dwz alleen de data card, niet de kaart met samples (wave forms) erop, die is helaas kwijt geraakt. De wave forms staan echter in het sample memory, dus zitten erbij. Prijs 260 euro.

Hij is er nog, omdat ik de SY85 toch vaker gebruik (ondanks de extra polyfonie van de TG).
Superette sounds, mooi piano’s, choir sounds, analoge emulaties erg fraai allemaal, het is echt veel voor weinig! Hij is er nog ....

Kick aub, de synth die niet teleur zal stellen is er nog dwz de module ...
Houdt zich goed staande tussen moderne synths, of het nu een rompler is of een polyfone analoge bak, zeer goede effects aan boord, enfin, u ziet maar op het internet....

Kick aub
Belangstellende via MP laat ineens niets meer horen dus hij is er nog, voor SF leden prijsverlaging naar 225.
Dat is echt de bodemprijs, muurvast. Voor deze toverbak. : )

Kick aub, ik wil hem kwijt, hij is teveel van het goede naast de SY85 dus voor SF leden 160 euro.
Gekker gaan we het niet maken. Ontdek waarom veel mensen nog steeds heel blij worden van deze soundmodule ...

Kick aub, leek verkocht maar ineens geen bericht meer van koper.
Dus is er nog. Top synth voor weinig! Weg is weg ....

Gekker gaan we het niet maken: 125 euro
Waanzinnige sounds in een compacte unit
Beste van het beste (ook voor SY85) van internet verzameld en in user banks gezet.

Back