E.P.
Stamgast
Euphonix MC Control V2
(= gelijk aan Avid Artist Control maar in dan zilveren uitvoering)
De perfecte controller voor je de transport control van je DAW software, je mixer EN voor je plugins (VST/RTAS/AU). Werkt met grote motor faders en een groot touch screen display. Een must voor de serieuze muziek producer. Het is mogelijk om meerdere units van de Artist serie (o.a. Mix) te koppelen.
Compatible met alle bekende DAW's zoals Pro Tools, Media Composer, Apple Logic, Final Cut Pro, Cubase en nog veel meer..
Verbinding met de computer gaat via de Ethernetpoort via het zogenaamde EUCON protocol, wat een zeer nauwkeurige, snelle en een absoluut probleemloze besturing geeft van je software.
Is nauwelijks in gebruik geweest en in nieuwstaat in verpakking. Geen krasjes/gebruikersporen e.d. Ik kom aan muziek maken niet toe dus wellicht kan ik er iemand anders blij mee maken..
Mag weg voor de scherpe prijs van slechts € 450,-
Specificaties:
- toewijsbare smart keys, draaiknoppen en gemotoriseerde faders
- monitor/control room level, applicatie/werkstation verwisselfunctie
- instelbaar touchscreen interface
- 8 touch-sensitive draaiknoppen
- 4 touch-sensitive gemotoriseerde faders
- 12 toewijsbare soft keys
- transport controls en jog/shuttle/zoom wiel
- high-speed EuCon ethernet protocol
- Mac & PC compatible
(= gelijk aan Avid Artist Control maar in dan zilveren uitvoering)
De perfecte controller voor je de transport control van je DAW software, je mixer EN voor je plugins (VST/RTAS/AU). Werkt met grote motor faders en een groot touch screen display. Een must voor de serieuze muziek producer. Het is mogelijk om meerdere units van de Artist serie (o.a. Mix) te koppelen.
Compatible met alle bekende DAW's zoals Pro Tools, Media Composer, Apple Logic, Final Cut Pro, Cubase en nog veel meer..
Verbinding met de computer gaat via de Ethernetpoort via het zogenaamde EUCON protocol, wat een zeer nauwkeurige, snelle en een absoluut probleemloze besturing geeft van je software.
Is nauwelijks in gebruik geweest en in nieuwstaat in verpakking. Geen krasjes/gebruikersporen e.d. Ik kom aan muziek maken niet toe dus wellicht kan ik er iemand anders blij mee maken..
Mag weg voor de scherpe prijs van slechts € 450,-
Specificaties:
- toewijsbare smart keys, draaiknoppen en gemotoriseerde faders
- monitor/control room level, applicatie/werkstation verwisselfunctie
- instelbaar touchscreen interface
- 8 touch-sensitive draaiknoppen
- 4 touch-sensitive gemotoriseerde faders
- 12 toewijsbare soft keys
- transport controls en jog/shuttle/zoom wiel
- high-speed EuCon ethernet protocol
- Mac & PC compatible