Arp 2600 & 3620

zelfs de versie met moog filters erin

die zal wel voor een mooi prijsje de deur uit gaan..

zelfs de versie met moog filters erin

die zal wel voor een mooi prijsje de deur uit gaan..

tja, waar haal je nog betaalbare vintage gear vandaan, vandaag de dag?!

met name de versie met het moog filter is uitermate geschikt voor italo ook.

Kan ik lastig betalen Leo... heb bijna ooit een TTSH gekocht maar ik ben een piet-leut... Ik weet dat deze prachtig is... doe een bod man ! :)

6 k voor de holy grail....nice

Heb ze voor meer zien gaan op Ebay....
als de echte belangstellenden dit exemplaar van dichtbij kunnen zien en voelen, komen schat ik dat 9/10k haalbaar is.

10 k....ook goed.

als de echte belangstellenden dit exemplaar van dichtbij kunnen zien en voelen, komen schat ik dat 9/10k haalbaar is.

Wiseguy kennende zal hij zeker niet voor een habbekrats weggaan, die gaat voor de hoofdprijs en anders blijft hij gewoon staan.

En terecht ...

Ik denk dat iedereen (ook jij) altijd de beste prijs wil krijgen voor het te verkopen goed, dus dat is een eigenschap die heel veel mensen hebben. Ik denk zelfs dat als je dit niet in 1 x kan betalen er bij deze persoon juist mogelijkheden zijn om toch aan je wens te kunnen voldoen, meedenken heet dat. Het is mij al vaker opgevallen dat je deze persoon anders neerschrijft dan dat hij in werkelijkheid is. Dat vind ik niet fair, ik ken hem als een zeer betrouwbaar, kundig en fijn persoon.

op ebay zie je dingen vaak voor hoge prijzen staan, maar lang niet altijd gaan.

als ik me goed herinner werd er vorig jaar, of misschien wel eerder dit jaar in NL vrij lang geleurd met een vergelijkbare 2600+keyboard voor iets van 6500. en raakte niet verkocht. was ook een mooi ding, niks op aan te merken, misschien was het deze wel.

waar ze een aantal jaren terug langzaam steeds duurder werden, tot iets van 8000-8500, lijkt er toch de klad in te zitten - misschien sinds de TTSH. 9 of 10K kan ik me nauwelijks voorstellen. 6000-6500 nog wel.

zelf ben ik nooit zo'n grote liefhebber geweest van de arp2600. ik vond een odyssey bijna net zo leuk, voor veel minder. heb die macbeth m5(n) ook nog gehad, ook vooral groot maar bepaald niet spectaculair.

overigens begrijp ik niet dat deze draad persoonlijk moet worden, over de verkoper - of het nou positief of negatief is. het ging toch over een synthesizer? geen idee wie hem verkoopt eigenlijk. er wonen meer synthliefhebbers in Eindhoven hoor.

Kan ik lastig betalen Leo... heb bijna ooit een TTSH gekocht maar ik ben een piet-leut... Ik weet dat deze prachtig is... doe een bod man ! :)

ttsh is ook nieuw he?!
ik bedoelde vontage. ik zie je vaak heen en weer gaan met phatty zus en evolver zo (heel herkenbaar voor mij) en blijkbaar is het nooit echt je dat.

misschien als je over de krasje/vlekje-fobie (ook heel herkenbaar voor mij) heen stapt en hier en daar een bibberig nootje accepteert, kan vintage je verlichting brengen :halleluja:halleluja

Ik ben erg blij met mijn TTSH.... hoe die zich verhoud tot een 2600 geen idee eigenlijk, maar hij klinkt wel lekker en bijzonder tov de andere synths die ik heb staan.

Nu weg

ttsh is ook nieuw he?!
ik bedoelde vontage. ik zie je vaak heen en weer gaan met phatty zus en evolver zo (heel herkenbaar voor mij) en blijkbaar is het nooit echt je dat.

misschien als je over de krasje/vlekje-fobie (ook heel herkenbaar voor mij) heen stapt en hier en daar een bibberig nootje accepteert, kan vintage je verlichting brengen :halleluja:halleluja

Ach een PEK kan mij wel nog steeds bekoren hoor ha ha.... en de TTSH was een ge(mis)bruikte versie, maar je hebt wel gelijk man.
Heb nu wel (eindelijk) een reissue model D (zonder plekjes dus ;) en die speelt :halleluja alleen al de toetsen zijn werelds tov '70 model.

Heb nu wel (eindelijk) een reissue model D (zonder plekjes dus ;) en die speelt :halleluja alleen al de toetsen zijn werelds tov '70 model.

als je het woordje 'al' weghaalt uit de laatste zin, ben ik het helemaal met je eens.

Back