• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Compleet MFOS modulair systeem

chemicalxposure

The Only Constant Is Chan
In verband met de overstap naar eurorack biedt ik mijn modulaire MusicFromOuterSpace systeem (5u) te koop aan

Specs

3 x vco
1 x low pass filter
1 x high pass filter
3 x multiples
1 x MFOS wave freaker module
1 x eight stage phase shifter
1 x stereo auto pannen
1 x quad log/linear vca
1 x dual envelope generator
1 x single envelope generator
2 x stereo line in
2 x effect routing (send /return)
1 x stereo panning mixer met line put en headphone out
1 x 10 step analog sequener

Inc superbrute case en voeding. Alles is zeer professioneel gebouwd en in elkaar gezet

Incl 60 patchcables (daar kan je er nooit genoeg hebben)

Fotos op aanvraag en uiteraard is deze monstersynth uitgebreid te testen in mijn studio

2300eu

Cash is welkom / ruideals ook / gedeeltelijk cash en ruilen ook, drop een mail en mss staat deze monstersynth binnenkort in jou studio

Mensen, 2300 is slecht een richtprijs, heb je vet analoog spul dat somehow stof staat te vangen, ( of iets anders? Dikke fx / eurocrack, acces virus bak.. ik noem maar wat). Deze dino-modulair met zn retro/futuristische uitstraling staat me niet in de weg , Maar uiteraard kan ik * net zoals de rest* met deze hobby ( beroep ) elke euro goed gebruiken.. verder iedereen nog een fijne dag en een pricerop naar 2100eu !!

Back