wired Ouwe rot Lid sinds 2 oktober 2013 Berichten 803 24 november 2017 #1 Ik ben op zoek naar een 100% werkende vintage sampler, type S900 S950 Met rackoren, netsnoer, laatste OS eprom & system disk In een heel mooie cosmetische staat. Liefst niet te ver van 't Gentse
Ik ben op zoek naar een 100% werkende vintage sampler, type S900 S950 Met rackoren, netsnoer, laatste OS eprom & system disk In een heel mooie cosmetische staat. Liefst niet te ver van 't Gentse
F fiddler2007 Nieuwkomer Lid sinds 8 mei 2008 Berichten 8 2 december 2017 #2 heb eventueel een komplete s6000 te koop, met cd rom, grotere hardisk intern, fx, usb, outputs en max geheugen gemonteerd ... locatie den haag
heb eventueel een komplete s6000 te koop, met cd rom, grotere hardisk intern, fx, usb, outputs en max geheugen gemonteerd ... locatie den haag
Rizzo Volkslid Lid sinds 9 januari 2006 Berichten 1.316 Locatie Last Seen Heading East 25 december 2017 #4 Ik heb er nog wel één maar gaat niet weg voor een kerstbal en een ei. Heeft een splinternieuw led display en een floppy emulator. Originele disk drive en display worden meegeleverd. Is in erg nette staat. Mocht je interesse hebben, stuur een pb.
Ik heb er nog wel één maar gaat niet weg voor een kerstbal en een ei. Heeft een splinternieuw led display en een floppy emulator. Originele disk drive en display worden meegeleverd. Is in erg nette staat. Mocht je interesse hebben, stuur een pb.