• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Steinberg MR816CSX + MR816X + MR816X

A_Reumers

Nieuwkomer
Drie interfaces die heel gemakkelijk aan elkaar gekoppeld kunnen worden om 24 kanalen tegelijk op goede kwaliteit op te nemen. Kunnen met elke DAW gebruikt worden, maar bijzondere integratie met Cubase, lees voor meer informatie hierover bijvoorbeeld de SOS review:

https://www.soundonsound.com/reviews/steinberg-mr816-csx

Steinberg MR816 CSX - 450 euro
Steinberg MR816 X - 400 euro
Steinberg MR816 X - 400 euro

Alledrie samen voor 1100 euro.

Ik heb nog twee hoogwaardige PCI-e firewire kaarten (Sonnet Allegro) waarmee ze bij mij altijd superstabiel gedraaid hebben. En ook nog een Audioquest Cinnamon Firewire-kabel van 5 meter (nieuwprijs 175 euro bij Bax!). Deze spullen kunnen bij losse verkoop voor een leuk prijsje meegekocht worden, of bij verkoop van alledrie de interfaces in één koop gratis meegestuurd.

Interfaces zijn in perfecte staat en kunnen in de OVP verstuurd worden, of opgehaald in Hilversum (centrum)

Attachments

• MR816 (3).jpg
    MR816 (3).jpg
    233,4 KB · Bekeken: 142
Ik vergeet nog te melden dat ik interesse heb in ruil met het volgende (met bijbetaling waar dat nodig is uiteraard):

Korg MS20M
Korg ARP Odyssey Module
DSI Prophet 6
Moog Mother-32
Roland SH-101 (Grijs)
Roland TR-09

Back