Evolution EVS-1

Status
Please reply by conversation.

VlEen

Ouwe rot
Evolution EVS-1 gezocht met adapter en software, zeg dit laatste erbij want mijn laatste 3 aankopen hier op het forum misten of de stroomkabel/adapter, de manuals of software of werden verkocht met leugens...
Wil hem ook ruilen tegen een Akai S3000XL sampler, waar geen effects board in zit, en de verlichting van het scherm is matig...wel 32 MB geheugen en Eeprom 1.5

Ik heb em in de ninetees gehad.. jammer dat ik em niet kon editen aangezien ik niet echt bekend was met het betrekkelijk eenvoudige hulpmiddel. De midimerger.
Maar altijd nieuwsgierig gebleven hoe al die exotische geluidjes qua synthese mogelijk werden gemaakt. :)

Ik hoop dat die van Leo bij jou mag terechtkomen somehow.. ik moet me helaas een beetje inhouden :)

Maar leuk die video's.. sweet memories,, :) Dr Squ heeft ook een leuke demo ermee gedaan op YT. ;) maar misschien moeten we de EVS niet teveel ophemelen.. :D

Phochos stuurde mij ook eens een pakketje wat bijna werd geretourneerd..of ik het 200 kilmeter verderop wou ophalen op het postkantoor...hahaha, ze zijn van de post gerukt maar i heb arme Phochos behoedt voor nog een rit naar het postkantoor door ff uit me plaat te gaan bij de PTT op twitter...hahaha

Status
Please reply by conversation.
Back