Electro/Techno

ik vind hem heel vet

het enige is dat ik af en toe zat te wachten op een extra themaatje of een gevocoderde vocaal ofzo, maar misschien zou dat wel te chliche zijn ook.

Ik ook. En idd zou er nog wat bij kunnen. Text uit films bijvoorbeeld. Die je nog dieper die sfeer in trekt.

Bedankt voor de reacties!

Ik ook. En idd zou er nog wat bij kunnen. Text uit films bijvoorbeeld. Die je nog dieper die sfeer in trekt.

Ja,wilde ik ook eerst doen,maar ben erbij gebleven bij die twee bizare alien-achtige stem simulaties (in de break en op het einde).

Ik vind het erg vette shit!
Doet in de verte wel een beetje aan Drexciyaans aan.
Een subtiele niet al te vaak voorkomende bas zou wat mij betreft niet misstaan.
Maar ja dat is ook maar mijn bescheiden mening.

Ja,ik heb hem ook gemaakt na het xtal maal beluisteren van men favoriete Drexciya vinyls :)

Idd,maar het kan de mood weer anders laten maken,het is ook weer een track die beter klinkt als die aan luider volume staat
en dan twijfel ik of er iets bij moet of niet van bass.

Is er nog eigenlijk interesse voor zulke muziek en zo ja kan men er nog ergens mee terecht?

Ik wil het wel op vinyl persen maar dan wordt het wel een b2 ofzo. Verder alleen op laptop gehoord en ik weet niet hoe die kick overeind blijft. Misschien zo eens luisteren.

En echte electro vind ik het niet. Het is meer Drex of Juan atkins en ze iets meer richting de techno/house/detroit kant op gaan. Maar dat is helemaal niet boeiend. Het is gewoon goed.

Verder waar komt die ruis vandaan in het begin? Ik vind ruis soms best ok maar hier is het wel net iets te de eerste seconde ofzo.

En als je nog meer hebt Egres stuur mij een PB. Ik wil al wat tracks uitbrengen van mensen op SF. Als ik 3 of 4 tracks heb kan ik persen.

Rechts is weer harder dan links. Vind de bass en beetje out of tune en de bleepjes effecten links rrechts te lang. voor de rest goed.

Rechts is weer harder dan links. Vind de bass en beetje out of tune en de bleepjes effecten links rrechts te lang. voor de rest goed.

ik heb gehoorschade links opgelopen waardoor het overgevoelig is,komt waarschijlijk van dat,ik hoor het niet dat 1 kant luider is,ik hoor nog steeds beter met het beschadigde oor dan het rechtse en nog meer als vroeger,allicht vandaar dat rechts luider gaat.Shit!,bedankt voor de opmerking.

Het is die weirde sound die out of tune is idd,maar dat voegt toe aan de bizare sfeer,als ik dat aanpas is die sfeer weg.

@MadR,ik heb meer tracks,niet zelfde stijl maar wel steeds met een misterieuse sfeer,mogelijk wel moet ze wat hermixen.

Niet opgelet begin track,de ruis komt via tracking van de mengtafel of die zee sounds.

Back