• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analog Rytm & Analog Keys

JorisVW

Nieuwkomer
Hallo,

Hierbij verkoop ik mijn analog keys & rytm.
Heb ze beide nieuw gekocht bij bax shop en keymusic.
Beide hebben enkele gebruikssporen (lichte verkleuring van de rubberen draaiknoppen en hier en daar een klein krasje) maar geen defecten of dergelijke, buiten bij de rytm is er een LEDje (meerbepaald van de 4de stap in sequencer) dat niet meer werkt. De keys is uitgerust met een "underbridge", oftewel een stalen latje onder de toetsen om ze te beschermen (wat elektron eigenlijk zelf al gedaan moest hebben) en alsook de beschermende draagtas van elektron zelf die ook al 150€ kostte als ik me niet vergis (hierin kan je ook 3 kleinere elektron of andere toestellen veilig kwijt).

prijs
-rytm: 890
-keys: 1100 (verkoop deze enkel met alle bijbehorende dingen die ik vermeldde, ik ben niks met een draagtas als ik de synth niet meer heb).

Back