Side panels Moog Sub37 - sub phatty - little phatty

G

Guest

Guest
ik heb een sub37 met houten zijpanelen, maar ik zou veel liever plastic hebben.

van welke synths kan ik de panelen gebruiken, ik dacht sub phatt, maar weet neit hoe het zit met little phatty, subsequent, en eigenlijk weet ik niet of er ook een non-tribute sub37 is, et plastic zijkanten.

ik ga nog wel even verder zoeken zelf, maar als iemand zich er al eens in verdiept heeft en weet hoe het zit....

het liefst zou ik zwarte of donkergrijze panels vinden, maar ook dat weet ik niet, of die er zijn,
ik herinner me alleen de grijze panels.

mocht iemand weten hoe het zit en plastic willen ruilen voor hout (100% perfect) dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

:slotje: svp - ik ben er wel uit (heel lekkere synth, maar ik ga m vervangen door de nord wave, die meer allround is.) dank u.

Zijn twee uitstekende maar totaal verschillende synths en zijn volgens mij ook perfect complementair aan elkaar...

De Nord is lekker veelzijdig en polyfoon, terwijl de Moog monofoon is maar net uitblinkt in dat ene ding waar de Nord het wat moeilijker heeft: vette, analoge, broekspijpwapperende baslijnen...

Maareh... Die Nord heeft toch ook geen plastic side panels?

en ook geen houten ;) gelukkig

ik ben het helemaal met je eens en ik weet nog wel wat synths die heel wat toevoegen. en zo heb je er zo weer 5 of 6 staan.
ik hou het voorlopig ff op 1.

Back