• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analogue Solutions Leipzig SK (key-versie)

Freelander

Ouwe rot
Heb deze eind 2017 al aangeboden, maar kon toen geen afscheid nemen... het is een superdikke vintige klinkende synth die m.i. veel verder gaat waar menig gerenommeerde analoge synth stopt. (en ja je kan ze bij mij vergelijken) of check YT.

Ik heb deze week de rackversie gekocht, omdat het hier echt heel vol staat dus kan deze naar een andere studio. Is in absolute nieuwstaat en in dubbele doos, dus (verzekerde) verzending is mogelijk.

Spotprijs voor deze prachtsynth met 2 VCO's en 2 Sub VCO, sequencer etc. 899 euro.

Geniet vooral van de originele foto's, die kan je hier vinden: http://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=211801

Last edited by a moderator:
Krijg al een paar keer de vraag of ik deze geweldenaar kan verzenden... dit is geen probleem omdat ik de originele doos alsook de transportdoos nog heb liggen.

Dus bij verzending gaat de ASL-k in een dubbele doos.

Ik snap t niet beste mensen, DIT komt ná Oberheim Vintage :)

Hier luister maar ff:

In de mix: (let op de stappen in de sequencer) VET !

én deze dan Wel een Leipe vent (met een mooiere studio dan ikke) hij laat wel e.e.a. zien. Bij de keys kan je ook de VCF toewijzen... errug dik

Heb een vergelijking gedaan met de Subsequent en de Voyager, en voor bass partijen is de Leipzig de dikke winnaar hoor !

Kom ze hier maar eens vergelijken met elkaar... en dan mag je 'm meenemen voor 875 (weekend aanbieding)

Uberdikke Leipzig SK : 849 incl. de verzending binnen NLD

Wil je een heel dik vintage sound, koop dan deze. Deze sound gaat verder waar de Voyager en Subsequent stoppen. Bij mij alle drie te vergelijken.

In doos en absolute nieuwstaat (dus geheel kras,- en vlekvrij) 849 euro !

Dik, Dikker, Dikst... 849 euro absolute nieuwstaat (en bodemprijs) in dubbele doos verstuurd binnen NLD. Luister maar even...

:verkoght: en gefeliciteerd met zo'n mega dikke vintage klinkende synth. Heel veel plezier toegewenst.

Mag dus een :slotje: op

Back