• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Eurorack: Erica Black Dual VCF

Dijk1983

Stamgast
Half December heb ik een Erica Dual VCF meegenomen bij MIDI Amsterdam, maar hij past toch minder bij me dan ik had gehoopt.
Bovendien kan ik wel wat cash gebruiken voor de Black Wavetable.
De Black Dual VCF is dus slechts 3 weken oud, nauwelijks gebruikt en dankzij de knurlies zonder rackrash. Doosje en kopie aankoopbon krijg je er ook bij van me (dus nog ruim in de garantie)

Vraagprijs 350,-

Ik sta open voor ruilvoorstellen, De black Wavetable staat bovenaan de verlanglijst maar andere modules sta ik mogelijk ook voor open.

Schop met prijsverlaging dan maar...

Nieuw is ie 419,-, je kan hem bij mij in nieuwstaat (incl doosje en factuur) krijgen voor 340,- inclusief verzending. Toch mooi ff 80,- die je in je zak kan steken. Of er juist niet uit hoeft te halen eigenlijk...

Huppakeeh een schop omhoog met meteen een serieuze prijsverlaging... 325,- eurootjes.

Niet geheel toevallig het bedrag waarmee ik een Erica Black Wavetable VCO of een Xaoc Belgrad kan terugkopen. Heb je een van die modules liggen dan is een ruildeal ook zeker een optie.
Andere ruilvoorstellen zijn ook welkom, maar bovenste 2 hebben mijn voorkeur.

Even weer een schopje...
Nieuw is deze vette Dual VCF 419,-.... je mag heb bij mij voor 319,- meenemen.
En dan heb je dus een nauwelijks gebruikte volledig als nieuw uitziende in het doosje geleverde module, maar dan voor honderd euro minder.

Er komt nog bij een Expert Sleepers ES-3 mk4 enkele maanden oud, maar in prima staat.
Gebruikt met Knurlies dus geen rackrash.
Inclusief originele doos en eventueel een kopie factuur voor garantie (MIDI Amsterdam)
150,-[/B En net als bij de DUAL VCF sta ik open voor ruil.

@ Mods, mag de titel naar: "Eurorack: Erica & Expert Sleepers"

Nou vooruit dan maar...
Erica Dual VCF mag naar 300,- nieuwprijs was 419,- dus dat lijkt me een meer dan redelijke korting voor een vrijwel ongebruikte en in topstaat verkerende module.

De Expert Sleepers ES-3 mk4 is er overigens ook nog, is ook in topstaat en mag voor 150,- weg ipv 199,-

Back