wel verkopen , niet verkopen , wel verkopen , niet verkopen .
dat is zo ongeveer hoe als het in me hoofd gaat voor nu ongeveer een jaar.
ik ben dus in het bezit van een drawmer masterflow proccesor .
dit is in mogelijkheden te vergelijken met een dbx quantum of tc electronics finalizer .
kwa sound daarintegen is dit een heel ander niveau .
ik heb ze alle drie gehoord en ik vind het eigenlijk geen vergelijking waard .
de drawmer heeft 24\96khz Burr Brown converters en klinkt heel muzikaal .
de unit is gemaakt als "all in one '' mastering proccesor waar hij prima voor geschikt is .
bootstrap Compressie ( 3bands )
zowel normaal als dynamische eq's
en het gedeelte waar ik hem zo vet vind is de Limiter in combinatie met de tube simulatie en stereo expander \ mono maker ( 3 bands )
dit klinkt echt te gek .
Waar deze unit ook erg geschikt voor zou zijn is een Band .
ik heb hier nog nooit iets over gelezen of iemand over gehoord maar naar mijn mening zou deze unit echt perfect zijn tussen een mixer en de versterkers .( live situaties )
de unit kan haast onmogelijk slecht klinken tenzij je echt extreem clippende signale instuurd . ( zoals met alle apparatuur )
door de mogelijkheid om bepaalde stages te bypassen kan je bijvoorbeeld alleen een beetje compressie geven om de pieken van bijvoorbeeld je snares of overheads wat in bedwang te houden . en de kick en bass ( mono ) de zaal in te versterken .
de limiter zorgt er vervolgens voor dat je de versterker niet in brand zet
uiteraard kan dit ook met losse 19 inch racks maar om aan de zelfde kwaliteit sound te komen ga je het niet niet redden met een comp en eq van behringer
Zoals eerder al vermeld vind ik het lastig om hem weg te doen maar ik gebruik hem zo weinig dat het eigenlijk zonde is om te laten staan .
google is je beste vriend voor in-depth specificaties .
ik heb de Doos en originele handleiding er ook nog bij .
Prijs 1500,-
dat is zo ongeveer hoe als het in me hoofd gaat voor nu ongeveer een jaar.
ik ben dus in het bezit van een drawmer masterflow proccesor .
dit is in mogelijkheden te vergelijken met een dbx quantum of tc electronics finalizer .
kwa sound daarintegen is dit een heel ander niveau .
ik heb ze alle drie gehoord en ik vind het eigenlijk geen vergelijking waard .
de drawmer heeft 24\96khz Burr Brown converters en klinkt heel muzikaal .
de unit is gemaakt als "all in one '' mastering proccesor waar hij prima voor geschikt is .
bootstrap Compressie ( 3bands )
zowel normaal als dynamische eq's
en het gedeelte waar ik hem zo vet vind is de Limiter in combinatie met de tube simulatie en stereo expander \ mono maker ( 3 bands )
dit klinkt echt te gek .
Waar deze unit ook erg geschikt voor zou zijn is een Band .
ik heb hier nog nooit iets over gelezen of iemand over gehoord maar naar mijn mening zou deze unit echt perfect zijn tussen een mixer en de versterkers .( live situaties )
de unit kan haast onmogelijk slecht klinken tenzij je echt extreem clippende signale instuurd . ( zoals met alle apparatuur )
door de mogelijkheid om bepaalde stages te bypassen kan je bijvoorbeeld alleen een beetje compressie geven om de pieken van bijvoorbeeld je snares of overheads wat in bedwang te houden . en de kick en bass ( mono ) de zaal in te versterken .
de limiter zorgt er vervolgens voor dat je de versterker niet in brand zet
uiteraard kan dit ook met losse 19 inch racks maar om aan de zelfde kwaliteit sound te komen ga je het niet niet redden met een comp en eq van behringer
Zoals eerder al vermeld vind ik het lastig om hem weg te doen maar ik gebruik hem zo weinig dat het eigenlijk zonde is om te laten staan .
google is je beste vriend voor in-depth specificaties .
ik heb de Doos en originele handleiding er ook nog bij .
Prijs 1500,-