Orban 622b

Status
Please reply by conversation.

spdk

ech wel
Hallo,

Ik ben op zoek naar een Orban 622b eq. Dus als iemand er 1 teveel heeft, dan hoor ik het graag.

Verder zag ik dat er geen 'normale' jack in- en uitgangen op het apparaat zitten, ik zag dat er enkel schroefjes op zitten om een koperader onder te schroeven (ik weet verder niet hoe dat heet). Hoe kan ik gemakkelijk een signaal door de Orban heen sturen? Kan ik die eq laten modificeren met normale jack inputs of zijn er misschien verlopen?

Bedankt maar weer!

Het is redelijk makkelijk. Ik heb er zelf snoeren voor gemaakt. Beetje solderen etc. Kan je wel een foto opsturen hoe het aan te sluiten. Stuur maar een pm met een emailadres.

10523508494_408d61f570_o_d.jpg

@Dazy
Bedankt Dazy, als ik tzt verlopen moet maken, laat ik het even weten.

@Eraser
Zo dat ziet er netjes uit zeg, bedankt voor het duidelijke voorbeeld. Is deze ook te koop? :)

Zie pm, is een voorbeeld van internet, maar kan het wel voor je maken als het nodig is.

Het is redelijk makkelijk. Ik heb er zelf snoeren voor gemaakt. Beetje solderen etc. Kan je wel een foto opsturen hoe het aan te sluiten. Stuur maar een pm met een emailadres.

Ha, dat lijkt die van mij wel. Ziet er exact zo uit. Van achter dan. Van voren is het de mono versie.

Als je die Orban 622a van mij wil kopen mag je 'm meenemen voor 100 euro.
De aan/uit knop is afgebroken helaas. Vandaar de lagere prijs. Doet het gewoon wel natuurlijk. Heb 'm toen ik 'm 4 jaar geleden had gekocht laten nakijken en was 100%. Ook de psu verplaatst van links-rechts (of andersom) zodat ie veel stiller is dan het originele ontwerp wat altijd een bepaalde brom had.

Bedankt voor het aanbod Dazy, maar ik wacht liever op een stereo versie.

Status
Please reply by conversation.
Back