• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arturia Minibrute + extra keybed

Michaels Keys

Ouwe rot
Te koop wegens teveel mono synths, Arturia Minibrute. De synth is in hele nette staat en functioneert perfect maart heeft 1 klein manco, de laatste C toets hapert af en toe iets. De eerste serie keybeds in de Minibrute staan er inmiddels wel wat om bekend niet van de hoogste kwaliteit te zijn, er zijn betere geplaatst met komst SE versie. Zo’n extra toetsenbordje t.w.v. 75 euro heb ik erbij, nog niet in de verpakking. Omdat ik me er niet genoeg aan stoorde niet vervangen maar mocht je het hinderlijk vinden dan heb je een nagelnieuw klaviertje erbij. Ook originele verpakking en manual erbij. Prijs 350 euro.

Back