Niet te geloven!?!?!?!?!?!oink!!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door cyan_circle
zou ik wel overwegen... de kosten verhalen ze dan toch op de bezorgdienst aangezien die geen bewijs van aflevering hebben.
pak je ze mooi terug, dat stelletje tuig.

aan de andere kant ben ik ook geen schoolvoorbeeld van ethiek.

Nou cyan... dit zal een van de weinige keren zijn dat we 't eens zijn???

:D

-C-

Bart.....je moet niet te veel spullen kopen,anders heb je die grote doos straks nodig om in te wonen....:D

Origineel geplaatst door dione
Bart.....je moet niet te veel spullen kopen,anders heb je die grote doos straks nodig om in te wonen....:D

Hehe,,,ja ik weet het....:)
Maar ja met 9 a 11 boeking per maand schiet het wel op $$$:D

Ben namelijk van plan om volgend jaar samen te gaan wonen met me vriendin...dus dan kan ik niet meer zo snel van die groote dingen kopen....dan moet het verandwoord...gehe
En ik heb een groote verbouwing in me studio.....overstap van atari naar logic6.0 op de mac....en ik wil me met nieuwe dingen bezig houden zoals nieuw talent helpen.......alle wavjes van ze in me mac en met de motu24 i/o naar me ghost en dan opnieuw uit mixen.......
En nnou eens een keer kijken of dat nou wat is die vst hype!....ok ok geen hype dan:)

Origineel geplaatst door C738
Nou cyan... dit zal een van de weinige keren zijn dat we 't eens zijn???

:D

-C-

ik denk eerlijk gezegd dat wij in het echte leven best goed met elkaar op zouden kunnen schieten.
bij de volgende meeting roken we gezellig een plantje weg, okido?

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik denk eerlijk gezegd dat wij in het echte leven best goed met elkaar op zouden kunnen schieten.
bij de volgende meeting roken we gezellig een plantje weg, okido?

Je moet bijna alles een keer gedaan hebben in je leven...
...daaronder valt ook een blow roken met een *piep* caberetier ;)

I'll give it a try

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back