[TV Home] Whoepie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fatar

Drum Pad?
Oke,

Ik krijg net een brochure van TVHome door de deur gekwakt met een aanbieding om abonnee te worden. Hier zijn de specs.

*digitaal beeld en geluid via de kabel
*meer dan 80 tv zenders, 30 radio zenders en 40 non-stop muziekkanalen..
(en jawel Cartoon Network weer terug op de buis....wiiiiiiiiiiii)

De prijs is 8,50 per maand en de digitale ontvanger is eenmalig 99,- De ontvanger is te halen bij diverse winkels in je regio.

voor meer informatie
http://www.tvhome.nl

Nou ga ik bijna al vliegend naar de winkel hiero, maar wil ff weten of iemand dit al heb of van plan is dit te gaan doen. En of er alternatieven voor dit alles zijn. Voornamelijk gaat het mij om: digitaal beeld via de kabel, cartoon network en de muziekkanalen :D

op de brochure kun je hem ook thuis laten bezrogen en installeren (de digitale ontvanger) oowwww ik droom alweer van cow and chicken en dexter enz enz

Dat ligt een beetje aan de regio waarin je je bevindt.
Bijna alle kabelaars hebben wel zoiets in het assortiment. Of (en hoe) eea functioneert, is mij van TVhome onbekend.
Ervaring heb ik wel met UPCdigital, volgens jou specs errug vergelijkbaar, en dat functioneert gewoon NIET !
Standaard geen verbinding, onbereikbare helpdesk (die je bij dat bakje ECHT WEL nodig hebt) enz. enz.

Mocht je besluiten om toch met dat TVhome in zee te gaan, laat je wel even extra voorlichten over eea. Vaak zijn de prijzen die opgegeven worden introductieprijzen, en moet je na een half jaar ineens het dubbele gaan betalen ofzo (dit kan in combinatie met de zeer gebruikelijke jaarcontracten best verneukeratief zijn !)

heb je er trouwens al aan gedacht, dat je met 80 extra kanalen weinig tijd overhoudt voor de ECHT nuttige dingen in het leven ?? (muzieken bijvoorbeeld)

och jawel hoor. muziek is zowieso no1. cow en chicken is gewoon heerlijk voor 's avonds en af en toe. voor de rest kan je mooi opnemen van film kanalen met een mini disc bijv. prachtig man. gewoon lekker mini disc aansluiten op je tellie, dan een filmpje kijken met remote van de mini in je klauwen... en dan vette samples fixen. gewoon film fx,n...bepaald ander geluid of een vocal.. :D maar idd dat van die voorwaarden ga ik nog wel navragen, maar ik hunker naar cow en chicken en de rest ofcourse...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back