Hierbij biedt ik de volgende spullen aan:
Behringer Model D | Analog Synthesizer | Compleet | Als nieuw | Prijs €340,=
Omdat dit niet helemaal de sound is die ik zoek verkoop ik mijn supervette Model D synthesizer van Behringer. Helemaal compleet met doos en alle kabels, inclusief eurorack kabel en enkele patch kabeltjes. De synthesizer is slecht enkele maanden oud (van eind jan-201
en is bijna nergens nieuw of 2e hands te krijgen of met lange levertijden.
Soundcraft EPM-12 PA en Opname Mixer | Compleet | Als nieuw | Prijs €230,=
Ivm aankoop groter mengpaneel heb ik dit goede en nette mengpaneel van Soundcraft te koop. Ongeveer 1 jaar oud en het mengpaneel ziet er nog perfect uit (zie foto's), klinkt top (geen kraakjes of piepjes) en werkt helemaal 100%.
Bovenstaande kan opgehaald (in Breda) of verzonden worden.
Behringer Model D | Analog Synthesizer | Compleet | Als nieuw | Prijs €340,=
Omdat dit niet helemaal de sound is die ik zoek verkoop ik mijn supervette Model D synthesizer van Behringer. Helemaal compleet met doos en alle kabels, inclusief eurorack kabel en enkele patch kabeltjes. De synthesizer is slecht enkele maanden oud (van eind jan-201
en is bijna nergens nieuw of 2e hands te krijgen of met lange levertijden. Soundcraft EPM-12 PA en Opname Mixer | Compleet | Als nieuw | Prijs €230,=
Ivm aankoop groter mengpaneel heb ik dit goede en nette mengpaneel van Soundcraft te koop. Ongeveer 1 jaar oud en het mengpaneel ziet er nog perfect uit (zie foto's), klinkt top (geen kraakjes of piepjes) en werkt helemaal 100%.
Bovenstaande kan opgehaald (in Breda) of verzonden worden.