• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Behringer Model D Synth / Soundcraft EPM-12 Mixer

Timmio

Beats & Buttons
Hierbij biedt ik de volgende spullen aan:

Behringer Model D | Analog Synthesizer | Compleet | Als nieuw | Prijs €340,=
Omdat dit niet helemaal de sound is die ik zoek verkoop ik mijn supervette Model D synthesizer van Behringer. Helemaal compleet met doos en alle kabels, inclusief eurorack kabel en enkele patch kabeltjes. De synthesizer is slecht enkele maanden oud (van eind jan-2018) en is bijna nergens nieuw of 2e hands te krijgen of met lange levertijden.

Soundcraft EPM-12 PA en Opname Mixer | Compleet | Als nieuw | Prijs €230,=
Ivm aankoop groter mengpaneel heb ik dit goede en nette mengpaneel van Soundcraft te koop. Ongeveer 1 jaar oud en het mengpaneel ziet er nog perfect uit (zie foto's), klinkt top (geen kraakjes of piepjes) en werkt helemaal 100%.

Bovenstaande kan opgehaald (in Breda) of verzonden worden.

Dat ging erg rap, Behringer Synth is verkocht. Nog te koop:

Soundcraft EPM-12 PA en Opname Mixer | Compleet | Als nieuw | Prijs €230,=
Ivm aankoop groter mengpaneel heb ik dit goede en nette mengpaneel van Soundcraft te koop. Ongeveer 1 jaar oud en het mengpaneel ziet er nog perfect uit (zie foto's), klinkt top (geen kraakjes of piepjes) en werkt helemaal 100%.

Back