• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Dave Smith Instruments Prophet 12 module

Inspiran

Administrator
Deze prachtige module is te koop omdat ik in tussentijd de keys versie heb aangekocht. Het toestel is in nieuwstaat en heeft zelfs nog de beschermfolie op de display.

Zeer diepe modulatiemogelijkheden, mogelijks geef ik je nog er nog wat aangekochte soundsets erbij.

https://www.soundonsound.com/reviews/dave-smith-instruments-prophet-12

Vraagprijs: 1300 euro

Dit toestel wordt niet verstuurd, maar kan met een bakje koffie worden gesmaakt in Wachtebeke (BE) of Terneuzen (NL).

Mogelijks zou ik ook wel een ruil met een drummachine kunnen smaken. Ik denk nu aan de Dave Tempest of Elektron Rhythm MKII of (de MKI niet)

Back