Cubase Dongle voor Atari

Status
Please reply by conversation.
Re: Cubase Dongle voor Atari

Origineel geplaatst door vanZr
Wie heeft er nog een liggen en wil er vanaf? De prijs komen we wel uit denk ik. :) PB of mailt u me maar.

voor atari?? toch abandonware tegenwoordig denk ik..
download gewoon een crack ofzo, op zich niet echt illegaal meer (denk ik hé)

:engel:

Origineel geplaatst door BasicSystem
Hij denkt waarschijnlijk dat ie zo lekker voordelig naar Cubase SX 2 kan updaten.......

Kan dat niet dan?? :confused: :P

Abandonware...Cubase lite ja. Ik heb ergens Cubase 3.0 gedownload, maar die vraagt dus om een key (die dongle dus)...Moet je mij vertellen hoe je daar een crack voor kan regelen, ik kon het niet vinden namelijk...:)

Maargoed, als ik zo'n dongle heb werkt het ook, dus waarom niet. Fuse kan me waarschijnlijk blij maken.

Origineel geplaatst door BasicSystem
Hij denkt waarschijnlijk dat ie zo lekker voordelig naar Cubase SX 2 kan updaten.......

je kan je idd paar honderd eurotjes besparen door een oudere VST versie te kopen voor paar tientjes 2e hands en dat voor 299 te upgraden naar SX2.0 :)

hij kan dat toch niet want hij heeft een atari versie ;)

Origineel geplaatst door Slipperman
nee :) cubase SX draait enkel op MAC en Windows :) geen Atari (zou dat niet komen omdat Atari allang achterhaald is en weinig ondersteund?;) )

Meen je dat nou?? En ik maar denken dat de Atari tegenwoordig helemaal het bommetje is... :frons:

Nog steeds bommetjes zul je bedoelen.

3 of 4 meestal. ;)

....en toch heb ik ook wel es van mensen gehoord (geen eigen ervaring trouwens), dat cubase op 'n atari voor midi toch nog steeds onovertroffen is ! (dat atari-cubase niks aan kan met audio is mij bekend)

Origineel geplaatst door gemmetje
....en toch heb ik ook wel es van mensen gehoord (geen eigen ervaring trouwens), dat cubase op 'n atari voor midi toch nog steeds onovertroffen is ! (dat atari-cubase niks aan kan met audio is mij bekend) [/QUOTE

ik ben er toch ook van overtuigd dat je op de atari het beste bent voor midi timing.. klinkt lekker strak
in de meeste mac's en pc's zit er zodanig veel dat dat wel es fout kan lopen.

zou beter es nen atari aanschaffen

Status
Please reply by conversation.
Back