moby verkoopt zijn synths

dannykorrson

gebruik standaard
moby gaat zijn een gedeelte van zijn gear verkopen op reverb.

de shop gaat op donderdag, 26. april 2018 om 10:00 uur online.

Alle opbrengsten uit de verkoop gaan rechtstreeks naar de Physicians Committee for Responsible Medicine - een organisatie die zich toelegt op het drastisch verbeteren van de kwaliteit van de zorg voor chronische hartziekten, diabetes, obesitas en kanker.

Alle opbrengsten uit de verkoop gaan rechtstreeks naar de Physicians Committee for Responsible Medicine - een organisatie die zich toelegt op het drastisch verbeteren van de kwaliteit van de zorg voor chronische hartziekten, diabetes, obesitas en kanker.

Dit clubje is niet oncontroversieel, het is meer een activistische pro-vegan / dierenrechtenclub met een medisch vernisje dan een officieel medisch instituut. Zie https://en.wikipedia.org/wiki/Physicians_Committee_for_Responsible_Medicine . Als je daar achter staat is dat prima natuurlijk, maar hou er rekening mee als je iets uit de veiling koopt dat het niet bij een standaard goed doel-achtig of objectief medisch/wetenschappelijk iets terecht komt.

vind jij, worstenvreter
lijkt mij een vrij gezond 'clubje'

Wat een doefus die Moby. Die heeft echt een verzamel tik. Volgens mij is dit 1/10 e van wat hij heeft. Wel grappig dat die drumbrute daar tussen zit. Voor iemand die verslaafd aan drumdozen is zegt dat toch een hoop. Waarschijnlijk best een k+t ding :)

Zitten wel zaken bij waarvan ik denk waarom verkopen? Serge Modular, Jupiter, wegdoen? Uh Enige wat ik zou verkopen is die garage waar het in staat, en die 4 Moby slipmatten . Wie wil er nou een slip van Moby

Dit clubje is niet oncontroversieel, het is meer een activistische pro-vegan / dierenrechtenclub met een medisch vernisje dan een officieel medisch instituut. Zie https://en.wikipedia.org/wiki/Physicians_Committee_for_Responsible_Medicine . Als je daar achter staat is dat prima natuurlijk, maar hou er rekening mee als je iets uit de veiling koopt dat het niet bij een standaard goed doel-achtig of objectief medisch/wetenschappelijk iets terecht komt.

Ah, Wikipedia: HET platform voor betrouwbare informatie. :D

(sorry)

Voor de rest: geen mening en geen geld (over)

Nou ja, er is wel meer te vinden maar daarvan is de betrouwbaarheid nog discutabeler, zowel pro als tegen. :D

Het enige dat ik wil zeggen is dat het niet gaat om een 'braaf' / 'neutraal' goed doel als de hartstichting/hersenstichting/kankerfonds (zoals het een beetje naar voren lijkt te komen in de openingspost) maar om een ideologisch gedreven actiegroep met een politieke agenda. En dat het misschien handig is eerst even te kijken of je het met die agenda eens bent voordat je er geld in gaat stoppen via zo'n veiling. Verder moet iedereen natuurlijk zelf weten waar 'ie wel of niet in gelooft of waar 'ie wel of niet achter staat of waar 'ie wel of geen geld naartoe wil sturen, en daar is Synthforum verder ook niet de plaats voor om uit te vechten.

Ze leggen in elk geval contact met de lokale bevolking :D

Bericht door een moderator:
Maar weer on-topic...

Is Moby nog actief? Ik ben hem na "Play" eigenlijk een beetje uit het oog verloren. Ik vond het altijd wel een leuke artiest die veel verschillende dingen heeft geprobeerd en stijlen bij elkaar heeft gebracht.

Tuurlijk, bracht vorig jaar nog n LP uit, met veel meer gitaar. Dik anti Trump. Heb 'm op vinyl. Denk zelfs dat ie dit jaar weer een uitbracht dat alweer wat gekraakt werd door de media. Niet dat hij er wakker van ligt.
Die veiling ga ik zeker niet bekijken, wat n fan / gek overheeft voor 'n oude roland kan me niet boeien. Zeker als je weet dat hij zelf zijn spullen allen kocht voor n habbekrats oa te lezen in zijn bio)

Niet dat hij er wakker van ligt.

Dat is wel een van de dingen die ik altijd leuk vind van Moby, doet gewoon zijn eigen ding en lijkt zich niet te laten leiden door populariteit, (commercieel) succes of het "pleasen" van wie dan ook. Ik zal zijn nieuwere werk eens onder handen nemen binnenkort.

Het enige dat ik wil zeggen is ...
(KNIP)
... en daar is Synthforum verder ook niet de plaats voor om uit te vechten.

Sorry, maar dit moet me even van het hart. Valt me op dat je met enige regelmaat (in meerdere threads) je persoonlijke / politieke mening verkondigt, en daar vervolgens fluks een mod statement overheen gooit a-la ‘Synthforum is hier verder niet de plaats voor, dus blijf on-topic’. Een beetje aparte manier van de discussie sturen.
Ik zou zeggen, geef zelf het goeie voorbeeld, dat werkt waarschijnlijk geloofwaardiger.

Daar heb je misschien wel gelijk in, ik zal proberen *nog* meer op mijn tong te bijten dan ik al vaak doe :P

Vind het wel oke dat hij een deel van z'n bezit uitgeeft aan een goed doel, veel spul dat waarschijnlijk al jaren niet meer gebruikt word..
Ongeacht of je het nu eens bent met dat doel
En inderdaad als je vind dat het niet thuis hoort op het forum , ook niet zelf de discussie starten en na de mening droppen hem snel op slot gooien ...
Vind moby wel integer overkomend voor zover te beoordelen vanaf hier.
En wat een spullen allemaal, misschien toch maar die mat of zo'n mexicaanse hoed ..:-)

Back