Wavelab CD-Text?

BigDplayboy

Ouwe rot
I zit hier met Wavelab te klooien, heb mooi mixCDtje gemaakt, ben er nu ook eindelijk achter hoe het werkt met de CD-markers zetten, zodat de mix mooi onder wordt verdeeld in verschillende nummeres. Maar als ik de CD gebrand heb en ik speel 'm af in bijv. Winamp, dan zie ik geen artiest/titel informatie... <Wat ik toch wel makkelijk vind> ... Ik vul in Wavelab de CD-text in:
Title: <naam van het nummer>
Performer: <naam artiest>

Maar dit brand ie niet mee op de CD :? Terwijl dit wel de bedoeling is. Oja, ik brand dan dus ook vanuit Wavelab. De mix/muziek zelf klinkt prima, geen pauzes tussen nummers enzo, alleen die CD-text is het probleem...
Iemand ervaring hiermee?

Welk merk en type schrijver heb je?
Ondersteund je schrijver Cd TXT ?
Heb je de laatste Firmware geflashed op je schrijver? (dat hoeft niet altijd)

check out the specs!

Origineel geplaatst door Prophet
Welk merk en type schrijver heb je?
Ondersteund je schrijver Cd TXT ?
Heb je de laatste Firmware geflashed op je schrijver? (dat hoeft niet altijd)

check out the specs!

Liteon 24x10x40x en die ondersteund CD-Text (zelfs nog volgens de interne tester van Wavelab)
Misschien eens nieuwe drivers installeren dan maar? Hoewel m'n brander wel CD-Text schrijft als ik brand vanuit Nero. Het is wel zo dat Wavelab 'm eerst niet herkende besef ik nu... Hm, misschien daar eens zoeken.
Alle tips zijn welkom!

Het rare is vind ik wel dat ze op de Lite On site geen :kont: vertellen over het ondersteunen van cdtxt.
Ik heb deliteon 16,10,40 en heb er nog nix over gelezen daar. Maar ik dacht wel dat het dit ondersteunde (volgens cdfreaks.com), maar heb het ook eens geprobeerd met wavelab en ook noppes. Met Nero wel zeg je? Moet ik is proberen dan...

Ik gebruik eigenlijk al een paar jaar Feurio om audio cd's te branden. Je kunt hiermee heel makkelijk cdtext toevoegen markers zetten, pauses bepalen etc. Het is shareware, maar wel unlimited. Je hebt alleen wat nagscreens.

Ik heb geen succes met het branden van cd txt met nero/lite on 16 10 40
Maar nu ik de test aan het doen was, viel mijne frank(eurocent) dat ik dat al eens geprobeerd had zonder resultaat.

iig word mijne volgende zeker een plextor writer, goe weten, geen scheef woord over lite on, maar imo is plextor toch net ietske beter en voor het verschil in prijs de dag van vandaag moet je zeker niet laten...

Origineel geplaatst door BasicSystem
Even de laatste Wavelab cd recorder update van de Steinberg site halen wil misschien helpen.

Oei, als je dat niet gedaan hebt dan schrijft hij zelfs nog geneens, omdat hij dat dan gewoon niet vindt.

Tuurlijk, kijk eens voor de lol naar de specs bij Plextor, tstaat er met koeieletters bij " READ AND WRITE from CD TEXT possible" bij de gèèn 1 van de gewone Lite On cdrw branders vind je dat terug in de specs, dus kunnen we ophoepelen met onze lite on's voor cd txt :D
Ik heb dat trouwens voor niX nodig...

Origineel geplaatst door Prophet
Tuurlijk, kijk eens voor de lol naar de specs bij Plextor, tstaat er met koeieletters bij " READ AND WRITE from CD TEXT possible" bij de gèèn 1 van de gewone Lite On cdrw branders vind je dat terug in de specs, dus kunnen we ophoepelen met onze lite on's voor cd txt :D
Ik heb dat trouwens voor niX nodig...

Ja maar als ik met nero of met wavelab de features avn de brander laat testen, dan zegt ie dat ie wel CD-Text kan fikken :(
Kutzooi!

Back