Fictieve duetten...

deathspell

Ouwe rot
Tsja... en zo zat ik ineens te denken hoe gaaf het zou zijn als Aphex Twin iets samen zou doen met Skinny Puppy. En mijn tweede voorstel, Tom Waits met Portishead.

Wat zouden jullie leuke, interessante of verbazende samenwerkingen vinden tussen artiesten - niet per sé je favoriete artiesten, niet per sé realistisch; maar wat zou het beste, mooiste en meest verrassende resultaat opleveren? Ik ben wel benieuwd!

:okdan:

Andre rieu en Jeff Mills :D

O nee wacht.. uuuh Monolord met Guus Meeuwis :) Lijkt me vooral allemaal heul lollig om op het podium te zien samen. Dat er echt zo'n kei normale band tussen een teringzooi Orange amps.. of Rieu aan de 909 en Mills op de viool :D En dan dat hele viool orkest aan de M in de Gashouder

Sparks met Ghost samen lijkt me wel leuk. Beide bands hebben een verknipt gevoel voor humor en zeer technische maar toch toegankelijke muziek, maar ze zijn ook wel weer heel verschillend in stijl en genre.

Frans Bauer samen met Rammstein, lijkt me ook een verrassende combi :D

Maar ff zonder gein; ik zou bijv Binckbeats wel met Steve Hillage en z'n vrouw willen zien

Ja maar das lastig als mensen dood zijn....

O ja hoeft niet realistisch te zijn :-)

Haal je toch gewoon een hologram uit de oude doosch....

Abba gaat geloof ik ook weer touren maar dan als hologram....
Toch handig want zo kunnen als die oude knakkers zoals de de Stones en mcCartney blijven cashen terwijl ze in het bejaardenhuis zitten.
Overigens niets dan respekt voor de bovengenoemde artiesten hoor....

Hmm, Scooter en Aphex Twin lijkt me geinig

:D O ja.. da's waar ook.

Dan maar Zanger Rinus en Aphex Twin

Back