• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sonic Potions LXR Drumsynthesizer met custom case

pim945

Nieuwkomer
Bij deze verkoop ik mijn Sonic Potions LXR. Ik heb deze drumsynth zelf in elkaar gezet uit een DIY pakket en heb de doorzichtige acryl (plexiglas) omhulzing ook zelf gemaakt met een lasersnijder. Normaal is de case van een LXR van zwart plexiglas of metaal, maar bij deze kun je de PCB en alle componenten zien zitten.

Voor meer informatie: https://www.sonic-potions.com/lxr

De LXR werkt uitstekend maar ik ben nu op zoek naar iets nieuws voor in mijn studio.

Ophalen in Eindhoven of aangetekend verzenden via PostNL (€8,15), kosten voor de koper.

Prijs: €350,-

OwCdQER.jpg

NBxxRgs.jpg

OVpv8eu.jpg

NbEf2qT.jpg

4Q9lp1G.jpg

3aa6ujc.jpg

Back