Unfolding [progressive house]

Lekkere old skool feel (welk decennia weet ik ff niet, 80ties?). Uplifting en origineel, I like it. Ik zou hem misschien wel iets inkorten. Na de 2e break komt er eigenlijk niets nieuws meer. Nog een microdetail, de hihats in het begin staan wel heel hard gepanned, misschien een tikkeltje terugnemen.

Mooi hoe je de geluiden laat overvloeien in elkaar, dat vond ik het leukst. Ook de keuze van de instrumenten.. goed geproduceerd, maar voor mij persoonlijk té lang. Na een tijdje had ik "het wel gehoord".. Ik zou'm inkorten, àls je'm nog wil veranderen.

Veel succes en een fijne week ! :W

Gloomy.

Mooie feedback en complimenten, dank daarvoor! 8)

Ik had weer wat extra dingen ontdekt waar ik in mix en mastering op kon letten en dat lijkt gelukt
Onder andere naast een referentie track leggen, met name betreffende het laag van de track.

Meestal neem ik de feedback mee naar een volgende track, maar denk dat ik deze toch moet gaan inkorten. Of er moet echt iets nieuws of anders in komen na de 2e break. Ik kom er op terug. Ik heb hem op prive laten staan omdat ik wil kijken of ik hem nog kan uitbrengen, alhoewel dat met losse tracks vaak nog wel lastig is.

Ik heb een aangepaste versie gemaakt, uiteindelijk toch niet ingekort, maar wel aanpassingen na de tweede break waarbij de lead melodie minder prominent aanwezig is en vervolgens een andere sound die er al in zat meer naar voren komt. Ben benieuwd of dit een verbetering is, of dat de feedback blijft: inkorten die hap!

https://soundcloud.com/sunspot/unfolding/s-7fUJJ

dezelfde link nogmaals, voor het gemak.

Nou ja, ik vind het een hele verbetering.. Maar waarom maak je geen twee versies : een "extended version" en een "radio edit" ?

Mooi geproduceerd, probz ! :okdan:

Back