• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Machinedrum mk2 UW +

KLM

Stamgast
De meest recente en complete Machinedrum (mkii UW + met drive) te koop in onberispelijke staat. Ook de midi interface van Elektron (TM-1) zit erbij. Vraagprijs 850 euro.

Bedankt voor de interesse iedereen! Ik heb inmiddels wat foto's gemaakt, stuur me even je email in pb als je ze wil ontvangen. Om een eventuele aankoop te financieren wil ik graag een tijdelijke korting geven aan wie hem begin deze week kan ophalen: 780 en je kan hem meenemen, mits je morgen of overmorgen (of vandaag) kan passeren!

Een van de encoders blijkt wat losser te staan dan de rest, is uiteraard makkelijk te repareren en beïnvloedt de werking niet, maar daarom wel prijsverlaging naar 740. Is meteen ook mijn laagste prijs.

Excuses voor de snelle kick maar ivm met een andere aankoop kan ik hem voor 680 laten aan wie hem vandaag of morgen ophaalt. Lijkt me een buitenkans!

Eerlijk mensen, ik begrijp dat je wil weten wat je koopt (overigens van harte welkom om dat te komen testen) dus zeg ik alles er netjes bij, maar als ik bepaalde berichten in mijn inbox bekijk, krijg daar stilaan spijt van...
Bij deze: een van de pots staat gewoon wat losser dan de rest, meer is het echt niet. Dat wil zeggen: hij werkt perfect, hij ziet er zeer heel mooi uit, ik zou er zelf niet aan denken om hem daarvoor open te halen, maar als het je toch stoort kan dat natuurlijk even goed. Ik beantwoord met veel plezier alle vragen maar kom me niet aanpraten dat ik hier een defect toestel of wat dan ook verkoop, dat is totaal niet het geval.

740 voor een Machinedrum in goede staat, in combinatie met de UW en drive krijg je een zeer complete drumcomputer voor die prijs!

Back