• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron Analog Rytm MK1 + Veel Extra's te koop

MauritsR

Nieuwkomer
Bij deze wil ik graag mijn Analog Rytm Mk1 aanbieden. Hij is in absolute top staat.

Hij zit vol met sample packs (zowel gekocht als zelf gemaakt).
Daarnaast krijg je de stofkap, Elektron gig bag en ERM Brightside sidecheaks om de machine op diverse manieren neer te zetten (rechtop, schuin etc) er allemaal bij.

Ik heb tevens een multicore kabel om alle instrumenten op individuele channels van een mixer te kunnen patchen. Deze krijg je er ook bij.

Vanwege al deze extras vraag ik er iets meer voor dan gebruikelijk is 2nd hand, maar daar krijg je wel een enorm compleet pakket voor terug.

Vraagprijs 1000 euro, maar doe gerust een realistisch bod.
Fotos op verzoek uiteraard mogelijk!

Wederom 50 piek van de prijs af. 900 en alles is van jou. MK2 versie zijn veel klachten over dus deze zal op termijn weer meer waard worden...

Back