Hoi
. Heb eergisteren mijn tweedehands MC-303 ontvangen. Ben meteen aan de slag gegaan en heb zittend op de vloer een kleine jam openomen (vandaar de naam voor de serie). Ben van plan meer van dit soort videos te maken, vind het een apparaat wat stand-alone heel goed werkt. Zal deze TS bijwerken met de volgende aflevering als ik die af heb uiteraard, hoop dat jullie het leuk vinden. Ik zal de nummers ook compileren voor een gratis download op bandcamp.
Maar voor nu, hier is de allereerste (stiekem tweede) track die ik heb gemaakt met de 303, Ghosts:
. Heb eergisteren mijn tweedehands MC-303 ontvangen. Ben meteen aan de slag gegaan en heb zittend op de vloer een kleine jam openomen (vandaar de naam voor de serie). Ben van plan meer van dit soort videos te maken, vind het een apparaat wat stand-alone heel goed werkt. Zal deze TS bijwerken met de volgende aflevering als ik die af heb uiteraard, hoop dat jullie het leuk vinden. Ik zal de nummers ook compileren voor een gratis download op bandcamp.Maar voor nu, hier is de allereerste (stiekem tweede) track die ik heb gemaakt met de 303, Ghosts:
.
maar het moet je wel liggen, onintuitief is een understatement.