sadà\exposadà - Pulse

vink

atropos-krans-os
de meest diepteloze stad van dit kale land
all samples (also the drums), synth programming & play & vocals & mix by sadà\exposadà

basics laid out with maschine
padshop pro for extra vocal sampling effects
korg polysix (soft-synth) for subtle bass
spark 2 used for drums

dit nummer is ouder dan The Model, maar het heeft meer tijd gekost, om dit tot éen geheel te krijgen. of dat gelukt is?

Hey Arjan, :)

Lekker DREIGEND !! Leuk :D

Wow, die growl, fantastisch.. creepy en "distorted mind" vocals.. ik zet het volume luider..
Idd, heel erg heftig op 2 minuten, maar ik geniet ervan, haha... aaaaaaaahhhh.

Serieus goede en originele geluiden.. Perfect afgemixed en gemasterd volgens mij.

Weeral : dit is kunst !

Goed gedaan, beste kerel.

Vele groetjes, ook thuis..

:luv:

Gloomy.

Hey Arjan, :)

Lekker DREIGEND !! Leuk :D

Wow, die growl, fantastisch.. creepy en "distorted mind" vocals.. ik zet het volume luider..
Idd, heel erg heftig op 2 minuten, maar ik geniet ervan, haha... aaaaaaaahhhh.

Serieus goede en originele geluiden.. Perfect afgemixed en gemasterd volgens mij.

Weeral : dit is kunst !

Goed gedaan, beste kerel.

Vele groetjes, ook thuis..

Gloomy.

hee jan, wow heerlikke komplimenten, goed beschreven het effekt wat ik wilde bereiken... dreigend en aaaaaaaah, jaa!

lieve groet! (ook aan...)

Ja, goed gemaakt! Ik kreeg er de zenuwen van maar bleef luisteren...

dit is al de 2de die ik van je beluister. :P
en ook deze vind ik heel tof geworden. :)
al die geluiden klinken prachtig onder elkaar.
op deze vorm door gaan ;)

Ik moet hierbij terugdenken aan de tijd dat ik veel naar Bauhaus e.d. luisterde. In bepaalde buien kan ik dit soort muziek nog steeds erg waarderen.

Mooie sfeer in de track en geen klachten over de productie.. :-)

:biertje:

Ik moet hierbij terugdenken aan de tijd dat ik veel naar Bauhaus e.d. luisterde. In bepaalde buien kan ik dit soort muziek nog steeds erg waarderen.

Mooie sfeer in de track en geen klachten over de productie.. :-)

:biertje:

dank bohemen!

ja, op 1 of andere wijze, blijft mijn muziek geaard in de jaren '80. wat ik totaal geen probleem vind.. en ja, bauhaus, dat was nog echte "gothic"/wave... ik luister het nog immer... bizondere nummers, zeer bizondere band.

Klinkt echt voortreffelijk.
Die industrial-sounds grijpen me volledig.
Vind de vocalen ook knap gedaan.

wow dank je robi, mooie komplimenten! ja dit is diep-industrial, zo gebruik ik maschine, om dit te bereiken, het is niet louter een EDM ding...

de vokalen zijn meer instrumentaal, maar werken toch, al twijfelde ik eerst.

Mooi duister nummer 8D De vocals hadden van mij wat harder gemogen, maar misschien zou deze wijziging het nummer in onbalans brengen :?

Mooi duister nummer 8D De vocals hadden van mij wat harder gemogen, maar misschien zou deze wijziging het nummer in onbalans brengen :?

dank je peterdh! de vocals staan niet al te hard, dat klopt, ze zijn ook meer instrumenteel ingezet, het zou het nummer -naar mijn gevoel- inderdaad in onbalans brengen.

de vocal-track, was een eerst test-take, zoals ik dat altijd doe. ik merkte dat een "volle zang" wellicht niet zou werken bij dit nummer. de neiging om het instrumentaal te houden had ik, maar toch wilde ik vocals er bij, dat had het nodig. daarom heb ik het ook bij de test-take gehouden, waarbij ik veel reageer op de muziek.

ik ben van de zang, al heb ik ook een industrial zucht-nummer (de eerste?), maar soms is het mooier, naar mijn gevoel de vocals in te zetten om toch een intiemer gevoel te geven, dat er zang is, een "stem", maar die wat in de muziek valt.

Back