Villa Achterwerk

pjeut

Ouwe rot
Ik ben al 'n tijdje op zoek naar de uitvoerenden vande slottune van Villa Achterwerk ( in ieder geval van een tijdje geleden; 'k heb al lang niet meer gekeken). Het begint met een intro van FM-synth (zo lijkt het in ieder geval) daarna gaat het over in een disco-achtig thema met vrolijke keelklanken, en eindigt abrupt met een pickup-naald die over een plaat wordt gekrast.
Weet iemand wie de uitvoerenden zijn, en op welk album dit te vinden is? Een eerdere zoekpoging van mij leverden Pizzicato five en Hanson met nummer Mmmbob op. Beiden ken ik niet, kon ik geen muziek van vinden, dus kon ik ook niet checken.

misschien heb ik het mis, maar EBO-man heeft ook e.e.a. geproduceerd voor de VPRO.

-C-

Ik heb even navraag gedaan bij de VPRO (ik dus niet he! ;))
Het eindnummer van de villa is:
Uitvoerenden: pizzicato Five
songtitel: peace music
cd titel: Made in USA

TNX

TNX

Mutsjes Graatjes (zoals de spaanstaligen zeggen).

Trouwens, wie nog 'ns vaker op zoek wil gaan naar een tune bij een TV-programma of commercial;
ga 'na naar http://tvmuziek.av-info.nl.

Origineel geplaatst door C738
misschien heb ik het mis, maar EBO-man heeft ook e.e.a. geproduceerd voor de VPRO.

-C-

inderdaad, dat is die "hasta la pasta, dit is de vi- hasta la pas-pas ddddit isss de vviiillaaaa bwoaaauuw bow bwaa"

Origineel geplaatst door cyan_circle
inderdaad, dat is die "hasta la pasta, dit is de vi- hasta la pas-pas ddddit isss de vviiillaaaa bwoaaauuw bow bwaa"

en dat vond ik me daar toch een klote leader...

Arv

Nogmaals bedankt OnAcid !

Weet iemand dan toevallig ook ergens samples te vinden van die pick-up die krast. Dit is één van die geluiden die hier en daar wordt gebruikt op tv. Ik zoek dus van dat soort soundeffecten(kan ik goed gebruiken in filmpjes).

Origineel geplaatst door jaxxon
Weet iemand dan toevallig ook ergens samples te vinden van die pick-up die krast. Dit is één van die geluiden die hier en daar wordt gebruikt op tv. Ik zoek dus van dat soort soundeffecten(kan ik goed gebruiken in filmpjes).

Heb je al 'ns gewoon bij de bibliotheek gekeken? Die hebben vaak bakken vol CD-s te huur speciaal met geluidseffecten.

Back