Gloomy's Blog 2018

Ik wil jullie laten weten dat ik momenteel kamp met diverse ernstige klachten. Het typen kost me veel moeite, en zelfs het openen van een flesje cola is een onmogelijke opgave. Ik zal mijn best doen om jullie tracks te beoordelen, maar ik zal dit doen met een puntensysteem van 1/10 (zeer slecht) tot 9/10 (zeer goed). Jullie weten zelf het beste wat er verbeterd kan worden in jullie producties. Gebruik referentie-tracks als leidraad, luister aandachtig naar de tracks van forumleden en neem de feedback die wordt gegeven serieus in acht.

A.s. maandag terug naar het ziekenhuis, dan weet ik meer. Op zoop van hegen :-)
Sterkte en beterschap Jan!

Dank jullie wel @NicoNoise & @rvanommen , van harte.

Okée, ik loop al een paar maanden rond met het Carpale Tunnel Syndroom. Er zijn dokters te weinig om me te opereren, ook al duurt de operatie nog geen 15 minuten. Handelingen worden heel erg moeilijk, door compressie op mijn zenuwen in mijn pols, vingers en handen. Maar we houden ons sterk.

Als jullie interesse hebben, ik heb een oplossing gevonden voor het tekort aan dokters en tandartsen.

Major Update:

TY :)

Ben ik ook aan geopereerd. Stelt niks voor inderdaad. Hier in NL lag ik met 6 man op een rijtje. Op volgorde: verdoving (even doorbijten, net als bij de tandarts), ontsmetting, mesje er in, hechten , verband, kwartiertje bijkomen, na een week, misschien twee de klavieren weer berijden. Probeer anders met een goed verhaal via de huisarts iets bij de Xpert Clinic te regelen. Kost niet extra, volgens mij.

Dank je wel @vinnieq , morgenvroeg om 7:30 heb ik, owv hoogdringendheid, consultatie. De operatie zal spoedig volgen, hoop ik.

Ik hou jullie op de hoogte.

Dank je wel voor je bijdrage maat!

Gloomy

Sterkte Gloomy:okdan:

Dank je Peter :)

FYI: Té ver gevorderde CPT (Carpale Tunnel Syndroom), operatie binnen een paar weken.

De meeste pijn zal dan weg zijn, maar de "numbness" zal wellicht blijven.

Ach, we leren ermee omgaan, en ik kan nu zegggen: leerrijke ervaring!

Dank u jullie voor de steun.

2de operatie aan Carpale Tunnel op Halloween, lol. Tussen haakjes...

Maar waarom deze post?

Ik weet dat velen onder jullie enkel maar op het track subtopic vertoeven. Daarom wil ik je vragen om onderstaand topic goed in het oog te houden en jullie producties zullen doorsturen. Doen !

:dj:

Back