Hallo,
Wie kent en heeft er nog de Akai ME20A en de Akai ME10D ???
Ik heb namelijk die modulen terug van zolder gehaald en weer in mijn rack gezet.
DE ME20A is een midi sequencer/arpegiator en de ME10D een midi digitale delay.
Nu zoek ik me echter rot achter de handleidingen (vind ze niet meer
).Heeft er iemand op dit forum die toestelletjes nog in gebruik en heeft die nog de handleiding liggen??? Wie wil er voor mij daar een copytje van maken??
IK heb op het net gezocht ,waar je ze maar sporadisch tegenkomt , mar kan nergens geen handleiding downlaoden.
Betalen wel , geen probleem , maar toch geen 10 euro voor 2 a 3 pagina's handleiding.
Wie wil er een copytje naar mij doormailen , waar ik hem daar zeer dankbaar voor zal zijn.
Groetjes,
marcE
Wie kent en heeft er nog de Akai ME20A en de Akai ME10D ???
Ik heb namelijk die modulen terug van zolder gehaald en weer in mijn rack gezet.
DE ME20A is een midi sequencer/arpegiator en de ME10D een midi digitale delay.
Nu zoek ik me echter rot achter de handleidingen (vind ze niet meer
).Heeft er iemand op dit forum die toestelletjes nog in gebruik en heeft die nog de handleiding liggen??? Wie wil er voor mij daar een copytje van maken??IK heb op het net gezocht ,waar je ze maar sporadisch tegenkomt , mar kan nergens geen handleiding downlaoden.
Betalen wel , geen probleem , maar toch geen 10 euro voor 2 a 3 pagina's handleiding.
Wie wil er een copytje naar mij doormailen , waar ik hem daar zeer dankbaar voor zal zijn.
Groetjes,
marcE