Hanz
Anonieme Analogist
Wellicht aan julie collectieve geheugen danwel attentie (agenda!) ontsnapt, maar de HCC dagen zijn heden.
Op 't moment van schrijven is 't zaterdag, maar morgen heb je dus alsnog een kans.
Waarom dit op 't synthforum zal je denken? Wel, hierom: voor de Sampelaars onder ons! Want...
...vandaag EIN-DE-LIJK (!!!) de SCSI kabels gevonden voor m'n ZIP drive (DB25-DB25) bij zo'n vaag Duits kraampje ('t zijn altijd Duitsers met dat soort dingen...) met allerlei kabels en zooi. Koste 9 Euro, en normaal had ik gezegd "money no object"... vind ze maar eens! Zelfs op 't web amper te krijgen...
Ook allerlei ander ZIP-gemak en SCSI-meuk behoort tot de mogelijkheden.
Dus: morreguh nog 1x kans! (en dan weer een jaar rustig slapen
)
Eh... trouwens, heeft iemand nog dat muziek-eiland gevonden? Ik niet in ieder geval (maar 't geld was toch al op
).
Op 't moment van schrijven is 't zaterdag, maar morgen heb je dus alsnog een kans.
Waarom dit op 't synthforum zal je denken? Wel, hierom: voor de Sampelaars onder ons! Want...
...vandaag EIN-DE-LIJK (!!!) de SCSI kabels gevonden voor m'n ZIP drive (DB25-DB25) bij zo'n vaag Duits kraampje ('t zijn altijd Duitsers met dat soort dingen...) met allerlei kabels en zooi. Koste 9 Euro, en normaal had ik gezegd "money no object"... vind ze maar eens! Zelfs op 't web amper te krijgen...
Ook allerlei ander ZIP-gemak en SCSI-meuk behoort tot de mogelijkheden.
Dus: morreguh nog 1x kans! (en dan weer een jaar rustig slapen
)Eh... trouwens, heeft iemand nog dat muziek-eiland gevonden? Ik niet in ieder geval (maar 't geld was toch al op
).
)