[tipje] HCC Dagen!

Hanz

Anonieme Analogist
Wellicht aan julie collectieve geheugen danwel attentie (agenda!) ontsnapt, maar de HCC dagen zijn heden.
Op 't moment van schrijven is 't zaterdag, maar morgen heb je dus alsnog een kans.

Waarom dit op 't synthforum zal je denken? Wel, hierom: voor de Sampelaars onder ons! Want...

...vandaag EIN-DE-LIJK (!!!) de SCSI kabels gevonden voor m'n ZIP drive (DB25-DB25) bij zo'n vaag Duits kraampje ('t zijn altijd Duitsers met dat soort dingen...) met allerlei kabels en zooi. Koste 9 Euro, en normaal had ik gezegd "money no object"... vind ze maar eens! Zelfs op 't web amper te krijgen...

Ook allerlei ander ZIP-gemak en SCSI-meuk behoort tot de mogelijkheden.
Dus: morreguh nog 1x kans! (en dan weer een jaar rustig slapen :z )

Eh... trouwens, heeft iemand nog dat muziek-eiland gevonden? Ik niet in ieder geval (maar 't geld was toch al op :D).

Zip zo moeilijk te krijgen/??
Broer lief kwam laatst met 3 scsi drives incl adapter en kabel voor 6 euro naar mij toe....
Heb/ had er genoeg om mijzelf te overleven nu...

Maar.. ja ... misschien heeft hij ze ook gevonden op een beurs zal eens vragen

Geckocht:

2 SCSI kabels voor m'm mpc zip/cdrom. (ook bij die duitse tent)
MSI DVD brander
Schrijf/teken tableau met pen en muis voor m'n broer (maar dat ding lijkt stuk).

10 DVD +r
10 CDR

Ben er niet naartoe geweest maar op tweakers.net is er een lijst te vinden met prijzen die ze daar hebben.

En de grote knallers zijn toch wel de harde schijven ja.
Voor 160 euri een nette 200Gb HD? Da's echt superstrak.
En de NEC1300's DVD schrijvers voor 110 euri? GOEIENDAG!

Wat me een beetje tegenvalt zijn de videokaarten en processoren.
Moederborden en geheugen is wel goedkoper maar niet spectaculair.

En ik zou zeggen, als je een deftige bak wil kopen dan is dec/jan een goede tijd om je slag te slaan. En als je echt alles uit de kan wilt halen dan wacht je nog tot Jan/feb.
Voor sommigen wel zo prettig omdat er dan spaarloon vrijkomt ed.
Maar dan houd de PC prive regeling wel op volgens mij dus degenen die daar nog van willen profiteren moeten snel zijn. (vraag ff anders na bij je lokale boekhouder ;) )

En koop geen 64 bitter om te muzieken!
Tenzij het een (dual) G5 is. ;)

PC-prive houdt niet op, alleen het totaal bedrag wordt zo'n 1000 euro lager.

Grtz,
Jeroen

Re: [tipje] HCC Dagen!

Origineel geplaatst door Hanz

Eh... trouwens, heeft iemand nog dat muziek-eiland gevonden? Ik niet in ieder geval (maar 't geld was toch al op :D).

Was ook op zoek naar de muziek afdeling. Het enigste wat ik gevonden had, was een stand met twee computers. Een met ableton live en de andere met steinberg SL. Met een paar goedkope keyboardjes. Stelde dus weinig voor ;{

geen Bert Smorenburg (of hoe heet die gozer ook alweer van Yamaha demoteam?) dit jaar?
Naja maargoed dat ik niet geweest ben dan. ;-)

Als je even gezocht had hier op het forum dan had je kunnen lezen dat het dit jaar geen muziekeiland zou zijn.
Misschien jammer, maar nederland is gewoon een te klein k*tland om zoiets te organiseren.

Origineel geplaatst door fuse
Ben er niet naartoe geweest maar op tweakers.net is er een lijst te vinden met prijzen die ze daar hebben.

En de grote knallers zijn toch wel de harde schijven ja.
Voor 160 euri een nette 200Gb HD? Da's echt superstrak.
En de NEC1300's DVD schrijvers voor 110 euri? GOEIENDAG!

Inderdaad, maar bijna iedereen leek te kiezen voor de MSI met 8 MB cache en nog wat zaken.
Was op zaterdag bij een aantal grote al uitverkocht, dus toen heb ik em uiteindelijk voor wat meer geld
bij een wat kleiner tentje gekocht.

PC-prive houdt niet op, alleen het totaal bedrag wordt zo'n 1000 euro lager.

bedankt voor de tip heb vandaag nog ff watr dagen ingeleverd voor een schoot comp

t was idd erg jammer dat er geen muziekeiland was, vond ik vorig jaar echt top.. De site was ook niet vernieuwd enzo,
erg jammer dat t (waarschijnlijk dus) eenmalig was

Back