ikzoek: samples van "GO" (van moby)

Rvooh

Gepokt en gemazeld
ben gisteren per ongeluk over enkele akkoorden gestruikeld, en ik kreeg zin om een remixje te maken

die vocal samples intresseren me wel.. heb zelf geen kazaa ofzo (mac) en de enige veris evan GO die ik heb komt van zo'n turn up the bass cd.. :(

iemand?

Ik heb in London een paar jaar terug een cd van Moby gekocht met daarop alle mixen van 'Go' die ooit officieel zijn uitgebracht. Misschien kun je daar wat mee? Ik zal eens luisteren of daar de vocal samples enigzins kaal op staan.

Gr, Phontaq

Origineel geplaatst door Maleh
ff raden; de twinpeaks akkoorden? :engel:
welja, das een gekend feit! met erover gestruikeld bedoel ik: al pingelend op 1 van de synths.

En Phontaq , als je de vocal samples 'kaal' vind verdien je een pluim! meer heb ik niet nodig (go, yeaaaah , alright!) :okdan:

EDIT: je was wat vlugger.. DIe go is zeker bruikbaar! die yeaaah heb ik mn twijfels over.. Thx man!

samples found

samples found

http://www.dagoose.nl/mp3/teen2.mp3

in de thread van dagoose onder muziek tracks etc...zit de sample van de strings twinpeaks etc... copy your ass of...

In limburg heb ik die sampletjes wel, heb de track zelf ook ooit geremixt. Maar ik kan pas in t weekend daarbij.....

Origineel geplaatst door Pjotr G
In limburg heb ik die sampletjes wel, heb de track zelf ook ooit geremixt. Maar ik kan pas in t weekend daarbij.....

zou wel tof zijn.. vanwaar haalde je die "yeeeeeeah" sample dan wel?

ik had een of andere Go remix waar je die sample clean uit kon samplen

Back