midiman 4x4 inpluggen

ProtoHuman

Gepokt en gemazeld
het mooie van USB is dat je alles gewoon in kan pluggen als je comp aanstaat. Plug and Play. Nou, niet bij mij. Als ik mijn Midiman Midisport 4x4 inplug als de pc aan staat, doen alleen poort a en b het (in en out). Opnieuw opstarten heeft geen zin, de pc moet eerst uit. Heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, maar helpt niet. Waar zou dit aan kunnen liggen?

(offtopic)no hoor, Plug and Play was een typfout, men bedoele Plug and Pray
die l en die r staan dan ook zo dicht(/offtopic)

Welke software gebruik je? Ik zou gewoon in dat geval de midi setup instellingen bekijken..

Origineel geplaatst door rvooh
(offtopic)no hoor, Plug and Play was een typfout, men bedoele Plug and Pray
die l en die r staan dan ook zo dicht(/offtopic)

Welke software gebruik je? Ik zou gewoon in dat geval de midi setup instellingen bekijken..

ik draai op win98. hij doet het wel goed trouwens als ik de pc eerst uit zet.

Origineel geplaatst door gemmetje
win98 SE hoop ik dan toch ??

de 1e win98 heeft nl nog een beetje moeite met usb.

eeeh...weet ik zo eigenlijk niet. zit nu op school, dus kan't ff niet bekijken. anders zou het daar wel eens in kunnen zitten.

ah 98.. zou ik eerst maar es kijken voor updates enzo

win98 was de introductie van plug and pray... zo crashte win98 es op een belangrijke persconferentie, toen billgates plug and play met een scanner toonde. wat een lol :)

Origineel geplaatst door rvooh
ah 98.. zou ik eerst maar es kijken voor updates enzo

win98 was de introductie van plug and pray... zo crashte win98 es op een belangrijke persconferentie, toen billgates plug and play met een scanner toonde. wat een lol :)

zal wel eens in de donkere dieptes van de windows website oid kijken. thnx!

Back