TR606 met analogue solutions box

Wat een grote aansluitingen achteraan? Die individuele uitgangen... Lijken wel tulp pluggen?

3a_1.JPG

p.s. Ik heb deze ook, klinkt leuk...... naast een andere 606. Origineel is ook zo mooi..

Waar is m'n post gebleven??. Ik stelde een serieuze vraag!!

Waarom kan je niet bieden op dit apparaat? Je kan nergens een bedrag invullen.
Wordt ie alleen voor een vast bedrag verkocht ofzo? Vaag?

Laatst gewijzigd:
die over die standard ALPS pot in die add met een korreltje zout nemen.. De pots in tb303 en tr-606 worden niet meer gemaakt door ALPS denk ik
er is wel een bedrijf in amerika die ze namaakt.. en op de devilfish site staan ook wat hints n tips

Origineel geplaatst door rvooh
die over die standard ALPS pot in die add met een korreltje zout nemen.. De pots in tb303 en tr-606 worden niet meer gemaakt door ALPS denk ik
er is wel een bedrijf in amerika die ze namaakt.. en op de devilfish site staan ook wat hints n tips

the mods work fine, except the snare decay (i think it was that) is a bit scratchy

Volgens mij zit er standaard geen snare decay op een 606. :D

Origineel geplaatst door sander
Yo what the f*ck. Waar is m'n post gebleven. Ik stelde een serieuze vraag!!

Waarom kan je niet bieden op dit apparaat? Je kan nergens een bedrag invullen.
Wordt ie alleen voor een vast bedrag verkocht ofzo? Vaag?
Ik weet niet wat er met je post gebeurd is. Vreemd.

Maar inderdaad, een goede vraag. Als je op ebay iets verkoopt kun je aangeven wat voor veiling het moet worden.
Je kunt bijvoorbeeld een startprijs aangeven (bijvoorbeeld 5 euro) en een minimum verkoop prijs (bijvoorbeeld 100 euro) en een buy-it-now prijs (bijvoorbeeld 200 euro) Je kunt ook alleen een startprijs of alleen een buy-it-now prijs opgeven. Je kunt ook de aantal dagen dat de veiling duurt opgeven. Verder heb je ook nog een andere veiling methode gebruiken. Dan wordt er een tijdstip bepaald, waarop mensen in een soort van chat kunnen bieden. Die laatste optie zie je niet vaak.

Origineel geplaatst door OnAcid
Volgens mij zit er standaard geen snare decay op een 606. :D

Maar die is wel standaard op een niet-standaard ge-modde 606 dus...

Back