[Hardstyle]Here we go!

kymo

Stamgast
Nieuwe track in 10 uurtjes gemaakt.
Ik heb gewoon de gaafste hard style geluiden gezocht en daar deze track van gebrouwt.
En ook om eens wat te maken voor het synthforum.
Gebruikte apperatuur : EXS24,stylus,TR909,Virus indigo en randapperatuur(plug ins).
Gesequenced met logic 4.8 op de PC.

Klik hier om em te horen

Natuurlijk ben ik geintresseerd in opbouwende kritiek.

Op zich best leuk alleen is het wel heel moeilijk om een originele hardstyletrack te maken en dat is deze dan helaas ook niet(stem is al te vaak gebruikt). Op zich wel leuke dingen erin (roffeltjes met de kicks etc):). Je moet er wel voor zorgen dat de kick en bas er harder uit knallen...die moeten een hardstyle track toch vet maken. Ook al rip je een kick en bas van cd, dan wil dat nog niet meteen zeggen dat ze ook goed in je eigen mix zitten...zeker niet als je van vinyl ript (spreek ik uit eigen ervaring)

Suc6

ik sluit me grotendeels aan bij musica. ik vind het idd totaal niet orgineel, maar vind de meeste hardhouse niet orgineel. dat trouwens ff in het midden gelaten. de kick mag idd ook meer stampen, want klinkt wat zwakjes en springt er niet uit. verder is de opzet opzich wel goed hoor. verder zou misschien zo'n standaard clap met een beetje verb ook nog wat leuks kunnen doen. suc6 iig en klinkt iig niet slecht.

Origineel zijn was niet echt mijn opzet aangezien de platgedrukte geluidjes betreed.
Maar is lastig.
Beter goed bedacht dan slecht gejat zou het eigenlijk horen te zijn.
Ik vind hardstyle juist leuk omdat het zo vernieuwend is/of was tenminste.
De Bd stamp nu,geprobeert althans.
Ook een andere indeling die meer naar het thema toewerkt.

Klik hier alsjekan

Bedankt voor de reakties !

tr909.jpg

hardstyle vernieuwend is/was..? als er juist een stroming is die dat niet is, is dat juist hardstyle.. gejatte muziek uit de trance en hardcore wereld..

ff een misverstand uit de wegruimen. hardstyle is geen stroming maar een verzamelnaam van stromingen! in het begin was het zeker vernieuwend (de duitse hardtrance) maar de italiaanse hardhouse is dat zeker niet. tijd om dit terug te brengen :D

Back