andromeda ruilen voor ion&mpc1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ach in België staat er één te koop voor €3000. En weet je wat, die zal waarschijnlijk nog verkocht raken ook. Zoals ze zeggen: het is waard wat de gek er voor geeft. :D

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Ach in België staat er één te koop voor €3000. En weet je wat, die zal waarschijnlijk nog verkocht raken ook. Zoals ze zeggen: het is waard wat de gek er voor geeft. :D

Inderdaad, maar ik geef er ook maar 1700 Euro voor :o:

En wat is dit ???? (gevonden op Interface)

Te koop: die andromeda a6 die aangeboden wordt voor 2400 euro 2e hands, die kun je dus nieuw krijgen voor zo'n 1700 euro zonder verzendkosten , zonder tax. http://www.zzounds.com/item--ALEA6

Origineel geplaatst door Toon
Ik snap dit toch ook compleet niet hoor. Verwacht je van een Ion dat ie poepsimpel is dan? Met z'n 19 filters en weet ik veel wat nog ... en zelfs minder knoppen dan een Andromeda (das natuurlijk een beetje logich ;) ) Het lijkt mij ook niet onlogisch dat Alesis qua modulatie technieken (instellingen en dergelijke) veel van de Andromeda heeft overgenomen, dus je koopt bijna hetzelfde maar dan iets dat hoe dan ook in de toekomst veel sneller in waarde zal dalen en met een pak minder specs IMO.

De Andromeda is een bak die echt in de rij der groten thuishoort, wat sommige mensen hier dan ook willen beweren. Het blijft een technisch zeer mooie synth, dat Alesis hiervoor z'n eigen chips heeft gemaakt alleen al is een unicum in Synth geschiedenis!

Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb beide eens getest in de lokale muziekzaak en ik moet zeggen dat noch de Ion, noch de A6 heel intuïtief overkwamen. Het was eerder op verschillende knopjes drukken en dan nog niets horen veranderen (en het is niet alsof ik niet weet hoe ik een synth moet bedienen :D ). En mocht ik moeten kiezen tussen de Ion en de A6, mijn keuze (afgaande op het geluid en de bediening) zou dan toch zeker de A6 zijn.

En als je zo graag intuïtief werkt: koop een minimoog! Nee grapje hoor. Die A6, daar moet vast wel mee te werken zijn.

Ik zou toch nog eens heeeeeel goed en lang nadenken voor je die A6 de deur laat uitgaan.

als je de andromeda wegdoet voor 1700 euro ben je knettergek daar heb je een virus c voor ,en die andromeda's waren in het begin 10.000 gulden man,dus 2400 voor een z.g.a.n. exemplaar is zeker redelijk,probeer maar eens ergens een goedkopere te krijgen.....dus nix van aantrekken zou ik zeggen...

Origineel geplaatst door EternalFall
@KorgKonijn
Neem een blad papier, en schrijf voor jezelf alle plus/min punten op, en beslis dan!
NIETS GEEFT MEER RUST DAN EEN GENOMEN BESLISSING!
Take care en succes!
EF

Ik geloof dat dit de beste tip was

ik geloof dat deze thread verder nergens meer toe leid!
@MODS please :slotje:, thnx voor alle reacties!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back